EAA/Aeromadrid klas: oktober 2004

Hola waarde colegae!! :cool:
Ik begin ook op 4 oktober :)
Kom uit Antwerpen. Ik weet niet zeker of er hier ook mensen zitten die de allereerste selectie-sessie in madrid hebben bijgewoond? Daar was ik dus ook bij :D
Ik hoop dat we het samen leuk gaan maken daar in m-drid.
Groetjes uit Antwerpen
 
Okay, tot nu toe zijn we dus met 4 nederlanders en 1 belg.

Weet iemand hoe groot de klas wordt?

Misschien leuk om te laten weten wie er al een ticket heeft geboekt.? Zodat we een beetje gelijktijdig aankomen ofzo.

Ik zit nog te twijfelen waar ik ga vertrekken, Schiphol en Brussel zijn voor mij even ver. Virgin is wel goedkoper als Basiqair.

Bart
 
Ik weet dat momenteel er nog 3 andere belgen geslaagd zijn voor de testen.
Ik heb nog geen tickets geboekt, maar ik denk dat het best is als we op 1 of 2 oktober daar zijn. Nu, dat is ondervoorbehoud. Ik zal eens de vraag stellen bij Mevr. Piatowski (Marisia)

NOG een belangrijke vraag :D
wat voor zonnebril gaan jullie meenemen, het is nl. een ERG belangrijk iets voor je opleiding. ik denk momenteel aan een Sillhouette Titan Minimal Art. Ben echter nog niet zeker, kan ook een 'Wire' worden van Oakley.

Ik kijk er al naar uit :) heb gehoord dat onze klas een erg grote klas zal zijn. Toch zeker vergeleken met de allereerste lichting in madrid. :)
 
@Bart

Arjan en ik gaan snel een terrasje pakken. Ik moet wel zeggen dat dat dan pas vanaf zondag kan zijn, wan ik ben effekes druk.
En als jij het geen probleem vindt om mee te doen??!! Arjan en ik kunnen elke dag nu we burger zijn geworden dus zeg het maar, misschien heb je wel een voorstel voor een bepaalde plek!

@Airbusalltheway

Leuk dat je ook in de klas zit! Ik heb nog een tijdje in Woensdrecht gezeten vlakbij Antwerpen...niet dat we veel tijd hadden om daar te komen, maar het was wel leuk daar.
Ik heb zelf nog wel ergens een oakley liggen...effe zoeken dus..
Een goeie bril is wel handig ja......als de pootjes van de bril maar geen pijn doen als je je headset opdoet!!!!!

Het wordt een redelijke grote klas....... heb ik gehoord van Dirk.
Wat is jouw email adres?
die van mij is: "vanwestering@hotmail.com"

mazzel

Robert
 
@airbusalltheway: Heb een Ray-ban new pilot rb3172 polarized al verjaardagscadeau gehad. Lekker rustig kijken door een P bril zeg.

@Woundedknee: Dus jullie zijn nu beiden definitief uit de defensie. En nu vakantiewerk of beetje relaxen tot oktober?

O ja, je moest tekenen in Maastricht. Ben je nog meer te weten gekomen over oktober?

Mzzl Bart
 
Hey, dringende vraag over ziektekostenverzekering. Hoe hebben jullie dat geregeld?

Ik ben aan het kijken bij de ELVIA. Maar daar kan je per looptijd van de verzekering maar 21 dagen terugkomen in Nederland!!

Hoe dan jullie dat? En de Belgen?

Bedankt

Bart
 
@Bart

ja...ik ben meer te weten gekomen, maar dat zal wel hetzelfde zijn wat jij al weet, want jij had toch al getekend?

Ik weet dat de terugkomstdag geplanned staat voor vrijdag 17 September, maar dat krijg je waarschijnlijk nog te horen!!

Ziektekostenverzekering regel ik in Spanje....Spaans ziekenfonds(heb ook de Spaanse nationaliteit)....makkelijk dus....


Robert
 
Kijk dat is lekker. Tenminste niet zo'n probleem om een een goede verzekering te vinden :)

Ik had van Mike gehoord dat de vakantieperiodes bekend zijn geworden. Toen ik tekende was dat nog niet zeker.

Bart
 
de vakantieperiode....handig ivm met tickets!!!!

22 December t/m 9 Januari........(dinsdag 21 december is dus de laatste lesdag)

1 augustus - 21 augustus

er zijn ook wat andere religiegebonden vakantiedagen
 
Hee Arjan!

Jaja man, nou gaat t opschieten. Volgens mij wel een leuke klas zo. Hee kerel ik spreek je binnenkort nog wel ff.
Groeten
Jan
 
Hee Robert,

Ja klopt ik begin 31 augustus bij Epst. Erg veel zin im om weer lekker verder te gaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zou weten he jij eruit ziet. Zat je in de laatste luchtmacht klas die de marine zag? Met Frank enzo erin?
Groeten
Jan
 
Hey Jan!

Begint er nu echt aan te komen ja, werd ook wel een beetje tijd, vind je niet? Heb er ook ontzettend veel zin in, tijd geleden dat ik gevlogen heb (zou ik het nog wel een beetje kunnen? of worden het allemaal "plas S"-en?).
In ieder geval veel succes!

Arjan.


P.S. Als je al aan het pakken bent... vergeet je `PAN PAN PAN, ik ben JAN!` T-shirt niet!
 
@Jan

yep...ik zat idd in die klas....de klas die nog wat modificaties had aangebracht aan de Marine-crewroom :grijns:
Ja voor ons begint het nieuwe avontuur over 2 maandjes.....en het zal tot december duren voordat we weer aan vliegen zijn!!! Dat was alweer een paar maandjes geleden......
Onze klas heeft trouwens een aardig hoog defensiegehalte als je begrijpt wat ik bedoel....

Het is trouwens wel opvallend dat wij allemaal zo snel mogelijk het land uit gaan voor een nieuwe opleiding......
 
Vertrek datum

Vertrek datum

Hey,

Heb net even met EAA gebeld over de vertrekdatum. In principe worden we op 4 oktober verwacht op de luchthaven met koffers en shit. Daarna worden we ondergebracht in de appartementen.

Dirk (was toevallig daar) zei dat er zojuist een mail verstuurd was naar Madrid over deze kwestie. Antwoord kan even op zich laten wachten omdat het er nu vakantie is.

Het is volgens EAA raadzaam om nog even te wachten met het boeken van vliegtickets e.d. (ze worden vlak voor vertrek ook weer goedkopen, ook leuk toch?)

Weten we dat ook weer.

Groeten,

Bart
 
ze kosten sowieso al niet veel
ik heb de opties:
VEX => 737-400 en GEEN jumpseaters toegelaten
SNBA => codeshare met IBeria op A319 en kans groter op jumpseated... <g> voor slechts 20 euro meerprijs :D
Greets
 
vanaf Brussels is VEX de goedkoopste
van schiphol is dat nu Basiq

de tickets zullen denk ik niet echt goedkoper worden!!
ik zou ze dus maar bestellen!!


mazzel
 
ivm brussel:
VEX is de goeiekoopste maar 'poorest service' applies eh.
+ tis een boeing :eek:
SNBA/IBERIA is 20 euro duurder met degelijkere service
+ tis een airbus :grijns: (juiste uur kiezen eh)
RARARA wat gaat airbusalltheway kiezen? <g>:p: ;)
 
Ja, dat heb je met belgen hè. Ze zijn wat meer 'frans geörienteerd!' ;) Kan je wel hebben he :grijns:

Bart
 
Back
Top