Direct werken na je opleiding?

Heb je als FO geen verantwoordelijkheid dan? Is het niet zo dat als de de Captain vliegt, dat je de radio doet? Het vrouwelijk cabinepersoneel bezig houdt? (in gevalletje 7428 het mannelijke natuurlijk) En als de captain even een grote boodschap doet, en er iets gebeurd wel de verantwoording moet kunnen opbrengen om te reageren. En uiteindelijk is het toch de bedoeling om links te gaan zitten...

Of zie ik het fout en heeft een FO geen verantwoordelijkheid en is alleen concurrentie op het gebied van de dames (heren) achterin?

God Immortal, Ik ben FO bij CLH (met havo btw) en ik krijg prima feedback van alle captains mbt. Verantwoordelijkheid e.d., kan je dit bewijzen met reports van de linetraining. Als jij eens zou weten hoe oud ik was toen ik er begon zou je waarschijnlijk nooit meer in een vliegtuig van ons (en veel andere maatschappijen) stappen gezien de beredenering van jou... Beetje kortzichtig moet ik zeggen:eek!:

En VLM vwo eis? Wat een grap, oud-klasgenootje met mbo diploma zit er ook, dus dit zal wel een extra eis zijn van Stella ofzo....
 
Hoe zit dat eigenlijk in de UK? Wat hebben ze daar voor termen voor mavo/havo/vwo? Bij online applicaties vragen ze naar je vooropleiding en ik weet even niet wat/wat is. Iemand een idee?

Volgens mij:

O level = Mavo
? = Havo
A level = Vwo

Is Havo niet high secondary education?

ow en ik kan nergens vinden dat VLM VWO eist (behalve op de website van Stella)
 
Back
Top