Direct entry Capt. /F.O.

sheik

New member
Zag dat Ryanair direct entry's zoekt. De website was niet duidelijk over de kosten van de rating? Heeft iemand info vwb dit onderwerp. Lees ik ook goed dat de mogelijkheid wordt geboden om een werknemer te worden ipv contractor.

Grt
 
Intern is er een memo rondgestuurd met de advertentie die de komende weken in de Flight International zou komen te staan. Verder dat het met name om plaatsing op de wat minder aantrekkelijke bases zou gaan..
Info over de contracten heb ik helaas niet voor je, weet wel dat ze redelijk om captains verlegen zijn..

My humble opinion
 
Ach, voor mensen die onbetaald thuiszitten als alternatief hebben zijn deze minder aantrekkelijke voorwaarden best accetabel lijkt mij.
 
Ach, voor mensen die onbetaald thuiszitten als alternatief hebben zijn deze minder aantrekkelijke voorwaarden best accetabel lijkt mij.

Maar volgens mij gaat RyanAir deze mensen juist op de bank laten. Men zoekt, blijkbaar, naar ervaren mensen. Een teken aan de wand?!
 
Wat me wel opvalt is dat RYR het over direct employment heeft op zijn recruitment pagina.

we are seeking Captains and First Officers for direct employment with Ryanair, contract positions and employee positions with other agencies.

Dacht dat werk via agencies de enige optie was?
 
Ik hoop dat ze heel weinig aanmeldingen krijgen, todat er degelijke contracten op tafel liggen.

Vergeet het maar. Ryanair mag dan een blikvanger zijn omdat ze zo groot zijn. Elders in Europa zijn de contracten nog veel slechter. Wordt wel nooit vermeld maar het is de waarheid.

Qua salaris doen ze sowieso niet onder voor vele anderen.
 
Back
Top