De vlieger stopt

Status
Not open for further replies.
@A/P Disc

@A/P Disc

Tja, da's nou precies wat ik bedoel, zo'n reactie........

Genoeg hierover. Wachten waar Drechsel mee komt.

Trouwens, het artikel in de FEM is niet mis.
Als het echt waar is wat daar allemaal over EdV wordt geschreven dan....................
 
Bongile

Je interpreteerde mijn post verkeerd
en je blijft een vreemde houding aanhouden.

Een keer sorry zeggen zou meer op zijn
plaats zijn.

Begrijp je niet echt helemaal.

Even voor de duidelijkheid:

Een ieder die EAG geloofd en EdV vertrouwt
is helemaal maf.
 
@A/P Disc

Je gaat weer gewoon door met je eigen visie verkondigen als zijnde waarheid, jammer hoor.

Begrijp je niet echt helemaal.
Er zijn wel meer mensen die jou ook niet helemaal begrijpen als je dit soort onzin schalt en dan nog gaat verdedigen ook.

Kunnen we het niet meer op inhoud richten dan op meningen?

Dat artikel in de FEM bijvoorbeeld, ik ken dat niet en zou dat graag willen lezen.

Iemand?
 
S-tail said:
Hoi


In elk geval dragen dergelijke artikels niet bij tot de duidelijkheid. Air exel heeft niet eens verbindingen tussen Maastricht en Londen of Parijs.
Verder is het bericht alweer verdwenen op de site van luchtvaartnieuws.

Ik zou zeggen:
Get your act together vooraleer maar weer eens iets te gaan publiceren....

S-tail

Beste S-tail,

Dat valt ook over jou te zeggen want wat jij schrijft staat er ook niet.

Het bericht is verwijderd vanwege onjuiste bericht geving.
 
@A/P Disc

@A/P Disc

Geloofd?? Gelooft schrijf je met een t. Gewoon tegenwoordige tijd.

Eerst even nadenken voor je wat schrijft. Zou ook de inhoud van je postings naar een wat hoger niveau brengen.

Nu echt genoeg hierover.
 
Berichten over elkaars schrijfstijl en spelvauten zijn echt niet nodig. Had ik dat al niet gezegd? Misschien was ik niet duidelijk genoeg. Gehakketak over spelling en stijl verziekt het onderwerp en irriteert alleen maar. Iedereen maakt wel 's type- of spelfouten en het is zinloos elkaar daar steeds maar weer op te wijzen (vooral als het toevallig altijd net degenen zijn met wie iemand het niet eens is).
 
Hoezo luchtvaart niet verpest door EdV?

Hoezo luchtvaart niet verpest door EdV?

Luchtvaartavontuur Hans van de Lande mislukt'
Luchtvaartnieuws.nl

22-01-2005


ROTTERDAM – NRC Dagblad verslaggevers Tom Kreling en Tom-Jan Meeus beschrijven vandaag (zaterdag) hoe oud havenbaron Hans van de Lande een miljoenenschuld overhoudt aan zijn initiatieven om de luchthavens in het Duitse Niederrhein van de grond te krijgen. Van de Lande ging, volgens de avondkrant, met Willem Endstra in zee en kwam in de moeilijkheden toen de Duitse overheid geen zaken meer met Endstra wilde doen.

De verslaggevers omschrijven hoe de inmiddels aan de kant gezette van de Lande de samenwerking zocht met Willen Endstra. Toen Endstra persona non grata werd bij de Duitse overheid sprongen, volgens de verslaggevers, de IMCA groep en Marigot, van vastgoedhandelaar Herman Buurman, in.

Van de Lande vindt zelf dat hij naïef heeft gehandeld door Endstra, met wie hij eerder zaken deed, bij de financiering van zijn plannen betrekken. Toen Endstra naar de achtergrond verdween stelde hij nog wel twee investeerders voor: Herman Buurman en Erik de Vlieger. Van de Lande noemt in het NRC de samenwerking met de Vlieger vanzelfsprekend aangezien de Vlieger was gestart met de ExelAviationGroup. Een potentiële klant voor de luchthaven dacht van de Lande. Van de Lande meldt verder in het krantenartikel dat Endstra bleef betalen, maar dan met geld van de IMCA groep. De Vlieger zou dit zelf aan hem hebben bevestigd.

Inmiddels is van de Lande verdwenen van de luchthaven maar er hangt nog een schuld van 13 miljoen euro als een molensteen om zijn nek. Daarnaast heeft de ondernemer nog eens voor 3 miljoen euro eigen vermogen garant gestaan. Hij klaagt tegenover het NRC dat er een spel met hem is gespeeld en dat Buurman en IMCA hem krap hielden waardoor hij op zoek moest naar additionele financiers. Van de Lande meent dat er een spel is gespeeld waarbij Buurman, toen ook aandeelhouder in V Bird, uiteindelijk alles zelf in handen zou krijgen.

In een reactie aan het NRC Handelsblad meldt Erik de Vlieger dat IMCA geen betalingen heeft gedaan aan het vliegveld. Daarnaast meldt de multi-ondernemer, die zijn activiteiten in de luchtvaartwereld aan het afbouwen is, dat het onjuist is dat de haven van IJmuiden garant staat voor een lening aan het vliegveld.
 
Het lijkt wel weer wat koren op de molen van de anti De Vlieger en anti EAG'ers, maar het is altijd nog wel het 'verhaal' van iemand die meent dat hij benadeeld is.

Iemand roept hier altijd dat je hem het geld moet laten zien, laat mij eens zien dat die betalingen verricht zijn alvorens ik het klakkeloos overneem.

Lekker makkelijk, anderen de schuld geven.
 
Erik's the real expert!

Erik's the real expert!

According to Erik everything is a conspiracy against him. None of this is his fault.

Yeah right!
 
Considering even government officials admit that negative info about De Vlieger was leaked to the press, he might no be as wrong as you might think.

Besides, if there IS a conspiracy, you wouldn't want the public to find out about it... so far they seem right on track.
 
Zeg Zerk, het is jou zeker nog niet opgevallen dat z'n naam alleen opduikt bij ellende? Hoe diep zit je? En ja ik ben niet blij met clubs als Exel omdat ze de markt in Nederland opkl#*ten. Het is niet zo moeilijk hoor om je gewoon aan de regels te houden, je personeel fatsoenlijk te behandelen en je leveranciers gewoon te betalen. Kun je het daar niet mee redden? Dan gewoon wat anders gaan doen!
 
government officials
Het was slechts één vrouw die sprak op persoonlijke titel en B&W van Haarlem verwachten ook tekst en uitleg met bewijzen hiervoor.
Tot dusver is het erg stil rond haar.
 
deze week maakt eag bekend, hoe er gereorganiseerd gaat worden, en/of hxl it gaat vliegen. ook mogelijk een nieuwe investeerder voor dbr. en magicblue zal ook wel bekend maken hoe en of ze gaan vliegen deze zomer. transavia komt met een nieuw imago.
 
Er is ook nog een mogelijkheid dat Air Exel failliet gaat. Zo niet, dan reorganisatie en dan gaan er heel veel mensen uit. Ze sturen nog steeds rekeningen aan mensen die nog een deel van hun type moeten betalen, terwijl die mensen er zo goed als zeker uitgaan. Echt schandalig.
 
Vraag met wie U vliegt....

Vraag met wie U vliegt....

Vraag met wie U vliegt.....klinkt dan zo gek nog niet, toch?
:)
 
Commitments

Commitments

De kans dat Air Exel niet failliet gaat is minimaal. De kans dat EAG niet failliet gaat is minimaal.

Er is nog geen een touroperator die bij EAG heeft vastgelegd voor de zomer 2005 It produktie. (Ook TUI niet!) De EAG is in zeer woelig water terecht gekomen en moet IT europa aanbieden om te kunnen overleven. De marges op ICA zijn niet alleen rond nul maar zelfs licht negatief. Je kan geen IT vliegen met alleen 767 (vraag het MP!) dus moeten er kleinere vliegtuigen komen. Als je nu nog steeds niks hebt opgelijnd kan je dat niet meer voor de zomer alsnog voor elkaar krijgen. Conclusie: Einde oefening HXL.
Onze vriendelijke heer Sandmann is alleen geintereseerd in z'n Boniare operatie met ATR. Hij zal alles in het werk stellen om een wit voetje te halen bij de KLM door een prestatie te leveren. Zo is hij ook niet afhankelijk van de aanvoer van pax van HXL.

Dit is volgens mij wat EAG bekend gaat maken.... ... 1. Air Exel failliet. 2. HXL opsterven na dood, maar we gaan het proberen, om vervolgens toch nog twee weken later om te vallen.

In en in triest. Erikje bedankt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top