de franse ontmanteling is begonnen.....

Als dat de enige productievermindering is die je is opgevallen sinds het LCY verhaal ben je of steken blind of je gebruikt de Telegraaf als je enige bron. Als je het bovendien weet toe te schrijven aan een "Franse ontmanteling" zit je wel echt in een heel diep hol verborgen.

ah Burton,
heerlijk weer deze reactie...
denk je nou werkelijk dat ik dit niet verwacht had.... daarom zet ik het juist ook in deze topic neer.

ten eerste: vond ik deze door mij aangemaakte topic al niet zo meer interessant. te meer dat de laatst reacties ver van dit topic verwijderd waren en erg ver van constructief. sommigen maakten zelfs nieuwe namen aan om hier te kunnen reageren..

ten tweede:
als je zegt telegraaf; lees dan even goed bij de bron vermelding
en nu staat het ook alweer op luchtvaartnieuws en amigoe (de plaatselijke krant)
dus..... goed lezen

ten derde, en dat is nog niet gepost hier, MP heeft natuurlijk ook al wat bestemmingen verloren aan KLM dus je zou ook kunnen zeggen niks aan de hand.
toch...

ten vierde; open jij even die nieuwe topic... kan deze gesloten worden en ga ik lekker vliegen.
 
Wederom een vreemde reactie clipper, zullen we ook even vermelden dat AF stopt met vliegen op chennai, en dat er bij mp twee 74's uitvliegen, geeft een beetje een realistischer beeld hoe de zaken ervoor staan binnen de groep.
 
... en ga ik lekker vliegen.

Je schrijft alsof je gezopen hebt, dus doe maar niet om even in de sfeer van dat andere alcohol topic te blijven. Als je nuchter bent; doe eens iets aan je interpunctie alsjeblieft. Dan bestaat er een kans dat ik iets samenhangend in je post terug kan vinden.

weer vermindering!!!!

voor de groep begrijp ik het, maar voor klm??

Wat wil je nu precies zeggen dan?
 
Ik denk dat ie lekker achter zn flightsimulator gaat kruipen, zn vriendin is zwanger, dus hij heeft net zon koffiecorner als in het bmc nagebouwd thuis, net echt allemaal!
 
ik heb gister een vergadering gehad en er werd zelfs gezegd dat er 2x747fr richting de zandbak gaan in USA.......eerst maar zien dan geloven maar dat het beroerd gaat is wel duidelijk.
Werd ook vertel dat de we ons in 2009 de kop boven water kunnen houden maar als het in 2010 nog zo is zoals het nu loopt dan word het best wel spannend.
Tevens is het wel zo dat als er wat bedrijven omvallen dit weer gunstig kan zijn voor de bedrijven die wel overeind blijven staan.
 
Ik hoorde dat air france een nieuw logo heeft geïntroduceerd?
Lijkt me sterk dat ze dan op korte termijn weer een nieuw kleurenschema bedenken voor KLM en air france. Valt de Franse ontmanteling op dit punt voorlopig nog mee.
 
Wel toevallig dat het nieuwe KLM huismerk hetzelfde lettertype heeft als op het nieuwe Air France logo ;)
 
Back
Top