Chemtrails

beste mensen!!!!

erg grappig dat ik dit topic tegen kom op dit forum!!
afgelopen zomer 4 naast elkaar... ze kwamen eerst uit een punt en gingen toen parallel aan elkaar verder...

Ik heb hier foto's van gemaakt die ik jullie graag wil laten zien!!! als iemand mij ff uitlegd hoe ik ze in een post kan verwerken!!! of op dit forum kan zetten!!!

groeten,
 
Last edited:
Eergister vloog ik recht door chemtrails heen.. Meerdere keren.. Ik voel me nu dan ook een beetje wazig.. Ik ga even op bed liggen.

FD
 
Just got done "spraying" chemtrails van Florida naar Vermont.
Why?
"Cause it's my job

Psss, don't tell anyone......whoooaaaaa whoooooaaaaa
 
hahaha...


ik stuur diana even de foto dan post zij m even voor me... kunnen jullie nog harder lachen:D

mzzls
 
Foto van Sjorske

Foto van Sjorske

chemtrails.jpg
 
Hi all,

Jullie kunnen er wel heel lacherig over doen, maar ik zal jullie wat vertellen:

Kwam dus gisteren op het werk en bij check in kregen wij een enveloppe in de handen gedrukt met als titel "top geheim". Mochten we pas op cruisehoogte openen. Wij gaan na het checken van het weer naar de kist, zit er een grote rode knop op de overhead panel. Wij gaan nietsvermoedend zitten en na dat de pax aan boord waren kregen wij een loadsheet in de hand gedrukt. Hadden we 500 kg chemicals aan boord. Toen we aan de redcap vroegen wat het was wees hij naar de grote glimmende rode knop. No questions asked, we wisten genoeg. Op cruiselevel hebben we de enveloppe opengemaakt en daar stond onze mission, "spray the chemicals for as long as you possibly can, this to produce chemtrails, don't tell anybody, top secret". Dusssssssssssssss................. En jullie gaan mij niet vertellen dat jullie dat nog nooit hebben meegemaakt!

Greeetz,

Chupito
 
Die lui die negeren gewoon elke natuurkundig verschijnsel. Ze kunnen iets niet verklaren omdat ze dom, of ze zijn schizofreen, volgens mij zelfs biede, dus gaan ze allerlei theorien bedenken, en blijven dat zo stug volhouden dat ze er zelf ook nog echt in gaan geloven!
Ik denk dat je die lui gewoon moet negeren, want ze zullen je toch nooit gelijk geven, al win je de nobelprijs omdat je het tegendeel bewezen zou hebben.
 
Chupito,

Je collega's nemen het je niet in dank af dat je dergelijke gevoellige informatie op een publiek forum zet.

Ik wil de moderator (Diana) dan ook vriendlijk verzoek (om internationale veilligheids redenen) om zo spoedig mogelijk deze informatie van het net af te halen.

Lees voortaan de kleine letters onderaan bladzijde 34 Chupito waarin duidelijk vermeld staat dat er 58 jaar tot doodstraf staat op het vrijgeven van de inhoud van die tekst.

Fly safe.. en spray as much as you can my brother!! we'll get the job done!
 
Ik vlieg echt te weinig de laatse tijd om alles te kunnen loosen. Heb daarom m'n wagen en m'n fiets ook maar met zo'n sproeier uitgerust zodat ik op een mooie zondagmiddag in ieder geval ook nog een paar litertjes kwijt kan in het park. En iedereen maar denken dat de dauwdruppels op de bladeren in het bos een natuurlijk verschijnsel is...

Cheers!:D
 
Erik,

Ik heb mijn chemtrail ehhh steentje bijgedragen.. Maar of je er blij mee bent.. :grijns:

Niet te geloven wat een stelletje mafkezen zeg.

Al nieuws wanneer je die kist in APA komt halen?

All the best!

FD
 
Als voormalig direct berokkene bij het fenomeen chemtrails wil ik hier even de skeptici manen het onderwerp niet al te nadrukkelik te rediculiseren. Dat is moeilijk, daar het doorsnee gezonde verstand van vliegend personeel conspiracy theorien zowieso niet toelaat, maar ik wil hier wel een tipje van de sluier oplichten, voor het noodzakelijke evenwicht.

Midden tachtiger jaren ben ik met een aantal collegas uitgenodigd door het NASA Langley Research Institute, om deel te nemen aan praktische tests m.b.t. de z.g. Two Dimensional Wake Vortex Simulation.(TDWVS).
Alle vliegers in het programma hadden vanuit hun verleden al een “top secret cosmic clearance” wat essentieel voor de selectie was.
Het programma werd mede gefinancierd door het U.S. Dept of Energy en wel vanwege hun “Tropospheric Aerosol Program” (TAP)
De hoofd contractor, verantwoordelijk voor de implementatie was het Amerikaanse “Weather Modification Inc”, wiens hoofd bezigheid was, “Atmospheric Resource Management.”

Daar ik nog steeds gehouden ben aan een zeer strict geheimhoudings/non disclosure agreement met het U.S. Department of Defence, Information Awareness Office, (IAO), kan ik u hier nu niet veel meer vertellen dan dat chemtrails wel degelijk bestaan.
Echter, mijn verbintenis met het D.O.D. loopt af op 31 Maart 2006 en ik beloof u dat ik, bij leven en welzijn, op de DAG erna hier op dit board volledige openheid van zaken zal geven. Heb dus nog even geduld.

Cheers
Art
 
Yeah sure, Art. Je doet me zo een beetje denken aan die postbode van die ouwe serie "CHEERS"
 
Art,

IVM met de gevoelligheid van de zaak kan het me goed voorstellen dat je er vooralsnog niet teveel over kwijt kunt. We hopen dat je er TZT meer over wilt vertellen.

FD

Edit: die wesly van die website heeft mn bericht, en die van slambam gewist!!!! pffff
 
Back
Top