Chemtrails

arthorizon said:
[onderhoudend, doch inhoudelijk totaal niet ter zake doend verhaal]

Er bestaat een zeer groot verschil tussen het door jou genoemde weather modification programma en chemtrails.

Dat men door middel van het uitstoten van deeltjes het weer probeert te beinvloeden, is al een vrij oud feit. Al in de eerste wereldoorlog probeerde men dit al en later heeft men dat meer en meer uitgebouwd. (neem bijvoorbeeld de viering van het zoveel jarig bestaan van St Petersburg, ook daar hebben ze (tevergeefs) geprobeerd wolken niet boven de stad uit te laten regenen.)

Chemtrails daarentegen, schijnen (men weet het uiteindelijke doel niet) bestemd te zijn om ons mensen iets aan te doen. Zij het uit te roeien dan wel een soort van mindcontrol.

Van de eerste vorm, zijn vrij veel bewijzen te vinden, waaronder jouw verhaal.
Van het tweede is alleen onzin te vinden.

Das nu het verschil.

(en dan begin ik niet eens over het totaal negeren van natuurkundige principes en het totaal verkeerd interpreteren van waarnemingen door de "gelovers")
 
Flying Dutchman said:
Deze link van Eikie is ook weer fantastisch (http://forum.fok.nl/topic/650311/1/25) neem een kop koffie, ga onderuit zitten, lees en enjoy..

Ook daar heb ik geprobeerd als "de vreemdeling" om wat verstand bij die mensen bij te brengen, maar tevergeefs.

Het geeft wel een leuk gesprek in de cockpit als je weer eens op FL nogwat een chem/contrail ziet verschijnen
 
wie heeft er vandaag weer flink lopen sproeien zuid van schiphol????

Schande!!!!!!!!!!

:grijns: :grijns: :grijns: :grijns: :grijns:
 
We hadden nog een paar litertjes staan waarvan de houdbaarheids datum binnenkort verstrijkt dus daarom hebben we vandaag nog een paar extra rondjes gevlogen.:grijns: :grijns:
 
@ Eikie

Er is heel wat voor nodig om Art met z'n mond vol tanden te laten staan. Maar het is je gelukt, proficiat.

(Art loopt hoofdschuddend naar de koelkast, schenkt zichzelf een flinke Tequila in, neemt een Cubaan uit eigen doos en gaat in de tuin zitten. Starend naar de sterren, wie weet....)

Cheers
Art
 
Ik zag net op het weerbericht van Diana Woei (Diana Sproei)
dat dr een hele grote witte pluim aan komt drijven en over Nederland trekt de komende dagen.
Dat kan niet anders dan kunstmatig zijn, want hoe weten ze anders dat het de komende dagen over Nederland trekt?

Het hele KNMI zit ook in het plot! Muhahahahaha
 
... We wachen dan ook vol spanning af wat Art zn reaktie hierop gaat worden als hij zn borrel op heeft....
 
Voordat ie 'm daar verwijdert: (daar kan ie god spelen, hier niet ;-) )


Wesley schreef:

Zozo jij geeft snel op. Typisch en het verbaast mij niets. Heb je alle topics op dit forum gelezen? Nee natuurlijk niet, je zou maar overal op moeten reageren! We pikken slechts een paar punten eruit die we kunnen combineren met weersomstandigheden en wij zijn klaar om het klootjesvolk dom te houden, toch? Als je slim bent open je een topic om daar een uitgebreide discussie te voeren, waar we alles in een keer kunnen bespreken. Misschien ben jij ook wel dezelfde als "Your Captain" in een anders subforum, dan spreek ik je daar nog wel. En anders vaarwel. Ik zit niet te wachten op stilstand en men mag blij zijn dat ik uberhaupt nog inga op uitdagingen voor discussies. Ik zou mijn tijd eigenlijk nuttiger kunnen besteden. Als je nav een paar foto's al de kleur van de uitstoot gaat ontkennen en daar een schaduw mee in verband wilt brengen dan weet ik al met wat voor type ik heb te maken.

Wesley,

ik heb inderdaad niet alle topics gelezen en dat lijkt mij ook niet nodig. Ik heb wel een aantal topics gelezen en ik mis in alle hetzelfe: harde feiten! Er is m.i. maar 1 soort strepen en dat zijn condensstrepen. De rest is wat eenieder er in wil zien. Als er inderdaad met chemicalien gestrooid zou worden, zouden Groen Links, het WNF en alle andere milieufreaks moord en brand schreuwen - of zitten zij ook in ons complot tegen jullie?

Mijn reacties waren niet bedoeld om klootjesvolk dom te houden. Wel typisch dat jij het bent die de gelovers blijkbaar daartoe rekent - niet ik. Ik heb geprobeerd een discussie te voeren, maar dat gaat zo moeilijk. Dat je me niet gelooft is daarbij geen enkel probleem, maar het feit dat je me niet wil geloven staat een open en inhoudelijke discussie ernstig in de weg.

'Your captain' ken ik niet. Ik heb geen alter ego en gebruik al jaren dezelfde nickname op een luchtvaartforum, waar men mijn posts meestal wel weet te waarderen. Ik vind je afsluiting ronduit grof. Wie ben jij op dit forum dat je zo met je bezoekers om mag gaan? Ik stel voor dat we onze tijd beiden nuttiger besteden: jij zoekt een zinvolle hobby en ik ga verder met de mijne. Ik zou het namelijk zonde vinden als je er later achter komt dat je veel tijd uit de beste jaren van je leven hebt verknoeid met zoeken naar een fenomeen dat dan misschien eindelijk definitief ontzenuwd wordt.

Flyboy.

Bron: http://www.hostmybb.com/phpbb/viewtopic.php?p=862&mforum=wesley#862
 
Chemtrails.....
ga vooral niet met de aanhangers van dit fenomeen in discussie.....het is net alsof je tegen een muur loopt te praten!!!

Ik heb ook een poging gewaagd om duidelijk te maken dat chemtrails onzinnig zijn..........maar zodra je te veel technische termen gaat gebruiken geloven ze je al niet meer (dat valt immers niet binnen hun ,subjectieve, denkkader)

het enige resultaat was een bloeddruk van 3000Psi...
 
Heb maar een stukje van PPRUNE naar hun website gekopieerd met een link naar plaatjes van de Evergreen supertanker. Dan hebben ze de komende 40 jaar weer iets om over te discussieren:rolleyes:

:grijns: :grijns: :grijns:


Probeerde nog een reactie te plaatsen maar schijnbaar moet je nu eerst inloggen voordat je kan reageren. Schijnbaar kunnen ze de zogenaamde "debunkers:duh: " niet meer aan. De manier waarop wij hun theorie met feiten onderuit haalden werd hem te veel.
 
Last edited:
Back
Top