Chemtrails

Count Blah

New member
Ik moet hier eigenlijk hard om lachen en wil het jullie niet onthouden, beetje paranoide deze vent :p

www.chemtrails.nl



image013.jpg

Wat is dit? Dit was overigens weer eens zo een ongemarkeerd wit toestel. Wie mij kan vertellen waar het rode lampje voor dient bij dit type toestel en wat dit nu eigenlijk precies moet voorstellen, mag het mij vertellen via een e-mail. Een reactie zal uiteraard op de website verschijnen, al dan niet voorzien van commentaar.



Echt, :eek: :eek:
 
Rode lampje is gewoon een beacon lampje. (gaat aan voordat ze aan de engine start beginnen)

Wat een fantastische website overigens!

quote van de site:



1. Om het broeikas effect te verminderen, het snelle afbreken van de ecosystemen door ozongaten te dichten en aards leven te beschermen tegen infrarode, ultraviolette en kosmische straling vanuit de ruimte.
2. Om het weer op de wereld te modificeren en de broeikaseffecten tegen te gaan, daarbij gebruikmakend van synthetisch wolken-maken om neerslag te regelen.
3. Voor defensiedoeleinden: zich verbergen voor lucht en satellietobservatie, om nieuwe militaire communicatiesystemen te vergemakkelijken, om zich te verdedigen tegen binnenkomende ICBM’s, (gecombineerd met ELF- en EMP-golven), om militaire 3D- imaging systemen te verbeteren.
4. Voor massa-inentingen of genetisch manipuleren zonder medeweten van de bevolking.
5. Als voertuig voor mind control.
6. Voor het steriliseren in samenwerking met HAARP van gebieden die vergiftigd zijn met biogiffen en giftige schimmels.
7. Om de VS af te schermen van de ELF/Scalar weerbeheersingstransmissies vanuit Rusland en China.
8. Om elektromagnetische mind contol technologieën mogelijk te maken om de mensheid fysiek, mentaal en spiritueel te onderwerpen en te controleren.
9. Als voertuig om de wereldbevolking terug te brengen tot een voor de Nieuwe Wereld Orde aanvaardbaar niveau.
10. Als combinatie van het hierboven genoemde, aangezien deze technische toepassingen voor meerdere doelen te gebruiken zijn
----

Het heeft met name met punt 4 en 9 te maken.
over de rest mag ik je helaas niks vertellen sorry..
 
Last edited:
Wow!!

Vanmiddag ook zo'n fenomeen hier gezien. Er schoof een witte substantie voor de zon welke ging groeien en er uit begon te zien als een bloemkool.

Later kwam er ook geluid, licht en vloeistof uit die bloemkool. Ben benieuwd wat er nu weer verzonnen is.

Vreemd genoeg ging iedereen wel naar binnen en deed ramen en deuren dicht. Toch loeiden de sirenes niet.......

:grijns: :radar: :eek:
 
[cite]Originally posted by Flying Dutchman
Rode lampje is gewoon een beacon lampje. (gaat aan voordat ze aan de engine start beginnen)[/cite]

Idd ja, heb ik de beste man ook maar even gemaild :p
Hij ging het publiceren op de website
:grijns: :grijns: :grijns:

Ben benieuwd wat zijn commentaar erop wordt?
 
Ok, keep us posted.. Wat een idoot zeg. Zeker ww aan het trekken en zich aan het vervelen in zn vrije tijd.. Net als die man op netwerk een jaartje terug, die onder schiphol ging wonen en het aantal vliegtuigen ging tellen (om vervolgens aan de klaaglijn te melden..) sukkel

Trouwens, heb zelf toen ook maar eens die klaaglijn gebeld, en ze verteld dat ze mij maar niet laag genoeg kunnen overvliegen. Tevens liet ik de klaaglijn weten, dat als het aan mij lag, de 727-100 en oude DC 9 moddelllen weer terug moesten, en laag over de randstad heen mochten scheren..

Beste vent aan de overkant van de lijn wist niet wat ie hoorde..

FD
 
Prachtig,

kweet niet meer waar ik het gehoord had maar er was een vent bij ons in de buurt (omgeving Spaardam)
die had de klaaglijn gebeld ja die en die kist is net overgekomen zoals elke dag, weer teveel herrie.

Bleek dus nooit te zijn overgekomen want die desbetreffende vlucht is nooit vertokken op die tijd, gecancelled of vertraagd.
Sta je ook mooi voor lul aan de telefoon.
 
Jaartje of wat geleden belde ook iemand in RTM de klaaglijn over het toestel dat volgens Teletekst net vertrokken was.

Helaas voor hem stond het toestel nog gewoon aan de grond.
 
Die chemtrails zijn waarschijnlijk veroorzaakt door brandstof dat uit de fueldumpmasts kwam als de transferpumps werden aangezet op een van onze recentelijke vluchten..... oh ja, dat werd reeds gerepareerd voordat we naar europa gingen. Wij kwamen dus alleen met contrails over A'dam.
 
Ik denk dat chemtrails veroorzaakt worden door "fuel to noise converters!!"

Gij zijt gewaarschuwd,....whoeeaaaa whooooeeeeeaaaaaa
 
Deze chemtrails waren op pprune ook een tijdje hot. Waren wat vliegers die op die site van die gek de paranoia een beetje probeerde weg te nemen. Ze werden praktisch weggejouwd, want ze zouden natuurlijk ook in het complot zitten. En het "vriendelijk" verzoek om zich er niet meer mee te bemoeien.....

Nou goed, dan luister je toch niet....

Misschien staat het nog in het archief van pprune. Ik moest er destijds erg om lachen...
 
Oh, ik zie nu trouwens pas dat het een andere site is. Een nederlandse site nog wel! Ik dacht dat alleen Amerikanen in complot-theorien geloofden. Foutje...
 
Grappig om te zien dat mensen snel gaan klagen of juist complottheorien ontwikkelen over dingen waar ze zelf geen controle over hebben:
Vliegtuigen boven hun hoofd, Schiphol-bewegingen, militaire basis met gekke geluiden/lichten, politiek, oorlog, ziekten....


De beste meneer had ook een amateur-filmpje van een MD80/90 op zijn site met de tekst :
[Q]Puur uit nieuwsgierigheid zou ik wel eens willen weten wat dit voor type toestel is, en wat zo een type toestel boven ons land doet. Wie het weet, stuur a.u.b. een e-mail. De reactie plaats ik op deze site.[UQ]

Ik heb deze meneer gemaild dat het een veelvoorkomend (burger) toestel is en dat hier niets geks aan is. Meteen is het verontrustende filmpje verwijderd... dus als we nou ff met zn allen aantonen dat de gegevens op de site niet kloppen en goede verklaringen geven voor de fotos moetie wel de hele boel opdoeken. :grijns:

Grtn

Count: Succes de komende tijd!
 
PH-JPC said:


Ik heb deze meneer gemaild dat het een veelvoorkomend (burger) toestel is en dat hier niets geks aan is. Meteen is het verontrustende filmpje verwijderd... dus als we nou ff met zn allen aantonen dat de gegevens op de site niet kloppen en goede verklaringen geven voor de fotos moetie wel de hele boel opdoeken. :grijns:

Grtn

Count: Succes de komende tijd!


:grijns: :grijns: :grijns: :grijns: :grijns: Ze hele theorie wordt door ons onderuit gehaald, fantastisch :p

Thx JPC
 
Back
Top