Borrel

Borrel

  • Vrijdag 18-okt-2013

    Votes: 1 16.7%
  • Zaterdag 19-okt-2013

    Votes: 0 0.0%
  • Vrijdag 25-okt-2013

    Votes: 1 16.7%
  • Zaterdag 26-okt-2013

    Votes: 1 16.7%
  • Vrijdag 1-nov-2013

    Votes: 2 33.3%
  • Zaterdag 2-nov-2013

    Votes: 3 50.0%
  • Overige

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    6
  • Poll closed .
Lijkt me dat dit initiatief echt wel gericht is op de beroepsvliegers - als "klein grut" lijk ik hier redelijk totaal overbodig. Ik zou het wel best zien zitten, kom best graag tot EHAM gebold, maar dan niet om het vijfde wiel aan de wagen te zijn.

Prive-vliegers zullen beter afspreken in tijden van goed weer, op een of ander groen veldje, lijkt mij.

Evenzeer veel pret gewenst, enne, veilig huiswaarts keren!
 
Niet waar, er is altijd "klein grut" bij en beroepsvliegers die ook met kleine toestellen het luchtruim kiezen. De twee werelden zijn echt niet zo gescheiden als je denkt, het is de passie voor vliegen die ons bindt.

Fly-ins zijn natuurlijk ook leuk, maar het seizoen is nu zo'n beetje voorbij.
 
De Airwork borrel is van oudsher altijd voor iedereen geweest. Beroepsvliegers, sportvliegers, maar ook alleen liefhebbers. Iedereen is gewoon welkom. Sterker nog, dat wordt ook wel een beetje aangemoedigd. ;)

Kom maar op met die borrel! :D
 
Borrel klinkt interessant maar de huidige data kwamen helaas voor mij allemaal niet uit, daarom heb ik niet gestemd.
 
Beste airworkers,
André en ik gaan morgen meeten op schiphol Oost, iedereen is welkom, meer dan welkom.
Dit is dan geen officiele airwork borrel, maar misschien kunnen we het eve leuk maken.
Zoals gewoonlijk steigerbouwer airport hotel.

Groeten,

Lear
 
@Andre et Lear999wa,

Hoe laat zijn jullie in het Dorint morgen? (of is het ergens anders?). Ik ben vrij, maar weet natuurlijk nog niet of mn rooster door thuis wordt ingevuld. Lijkt met anders wel ff gezellig.

Ciao Stabilo
 
Last edited:
@ stabilo het zou leuk zijn als je erbij bent. Ik ga eve André vragen hoelaat hij kon komen. Ik denk dat het een uurtje of 10 uur s avonds word min of meer in het voormalig Dorint hotel te Schiphol Oost.
Straks meer..
 
Geef eea even wat ruimer van te voren aan... dan weet ik zeker dat er meer gegadigden zijn. Morgen gaat niet lukken, misschien in eerste week november wel
 
Sorry jongens ... Ben bang dat het niet gaat lukken. Ben te verkouden en hoop dat dit morgen op tijd weg is voordat ik moet werken. Iig veel plezier en doe Dre de groeten. Had graag zn Embryo verhalen gehoord.
 
Back
Top