Borrel

Borrel

  • Vrijdag 18-okt-2013

    Votes: 1 16.7%
  • Zaterdag 19-okt-2013

    Votes: 0 0.0%
  • Vrijdag 25-okt-2013

    Votes: 1 16.7%
  • Zaterdag 26-okt-2013

    Votes: 1 16.7%
  • Vrijdag 1-nov-2013

    Votes: 2 33.3%
  • Zaterdag 2-nov-2013

    Votes: 3 50.0%
  • Overige

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    6
  • Poll closed .

RAH

New member
De ramadan is voorbij, ik heb mijn papiertje opzak, druk aan het werk en druk aan het solliciteren. Maar mis toch iets: Het is alweer een tijdje geleden, maar is het niet weer tijd voor een borrel?

Is er animo voor?
Eventueel een hapje vooraf?
Tegenwoordig is er ook hallal bier, dus doe ik gezellig mee ;)

Zou wel leuk zijn om weer oude bekende weer terug te zien.

Gr. RAH
 
Via mail en fb veel positieve reacties gehad.

Andre (als hij de feestcommissie vertegenwoordigt) zit in een Noord Afrikaans land.
Ik weet niet in hoeverre het een officeel functie is binnen Airwork is, anders neem ik het graag op me.
 
Beste Airworkers,

Ik ben tijdelijk terug uit Noord-Afrika en heb tot 4 oktober de tijd om naar een Airwork Borrel te komen. En wil dat ook best wel graag want het is hartstikke leuk om iedereen weer eens te zien!

Laat maar eens horen wanneer iedereen kan!

Groeten

André

PS: er heeft al een overleg plaatsgevonden in een noord Afrikaans land over de nog te houden Airwork borrel in NL, zover zijn we al :)
 
Ik ben hiervoor in, lijkt me gezellig.

Wanneer en waar (laatste : Dorint Schiphol?)

Vrijdag 11 okt of 12 okt? Andre wanneer bij jij weer terug na 4 okt?

Ciao
 
Aangezien het allemaal nu kort dag is om het al volgende week te plannen. Stel ik voor om het vrijdag 1 of zaterdag 2 november te houden. Dan kunnen de meeste het nog even regelen met werk/partner/minnares/kinderen/justitie/ etc.

Locatie: Dorint

Bij de eerste 4 amens bij een datum, kijk ik Diana lief en vraag haar om het als agenda activiteit op te nemen.

Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
 
Mijn opties
- vrijdag 11 of zaterdag 12 oktober
- zaterdag 26 oktober
- vrijdag 15 of zaterdag 16 november

Cheerio
 
Mag ik meetingmanager.nl als suggestie aandragen om een dergelijke poll vorm te geven?

Dat is makkelijk en geeft een mooi overzicht. (Plaatje van het overzicht kan je ook makkelijk in een post linken, zodat ook in het topic het overzicht makkelijk kan worden weergegeven.)
 
Ik heb een poll toegevoegd.
Als ik verder ga plannen wordt het weer een kerst/nieuwjaarsborrel. Maar die moeten we dan maar apart inschieten.

Ik hoor het wel.

Salaam
 
Vergeten jullie niet aan te geven wanneer het jullie het beste uitkomt.
Prettig weekend!
 
Zijn er niet echt veel he voor de 3e? Idee om te inventariseren voor verderop in november? Ik kan bijvoorbeeld
* 15, 16 en 23 november

Ciao
 
Helaas is er niet veel animo voor de borrel via de poll. wil toch de personen bedanken die gestemd hebben.
Misschien toch een kerstborrel van maken?
Ik hoor het wel.
Anders gaat de borrel underground. Dan wordt het een illegale airwork-borrel.
Misschien moet André zich er mee gaan bemoeien ;)
 
Back
Top