BALPA in EASYJET

"EasyJet zet handtekening onder contract voor twintig extra A319's" (http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=11664)

Gelukkig zullen we geen problemen hebben met het aantrekken van nieuwe piloten, zeker met de huidige arbeids-voorwaarden!;)

Heeft iemand Andy Harrison nog gemaild of gebeld met feedback?
Lijkt me wel een schappelijke vent, ben benieuwd wat zijn beleid ons gaat brengen....
 
Ik heb hem al een mail gestuurd over de inflexibiliteit van het staff travel systeem, oa het niet kunnen verzetten van je ticket naar een vroegere/latere vlucht.
Hij antwoorde dat hij er al meer kritiek over had gekregen en dat er zeker naar gekeken wordt.
 
Even een quote-je speciaal voor onze vriend Esteban:

AH: "This does not mean increasing everyone’s pay (sorry). It does mean building an environment of trust, mutual respect, recognition for a job well done, and having fun."

Oftewel, geen geld maar meer speldjes! En af en toe karten:D

@JP, Dat antwoord dat jij kreeg is bijna letterlijk een kopie van wat hij zei in zijn interview voor hij was begonnen met werken... Dus hij bedoelt, sorry nog geen tijd gehad...
 
En af en toe karten

Ik weet dat je toch ietswat teleurgesteld bent over de 18e...;)

Gelukkig ben ik niet de enige die m'n tijd aan het verdoen is op dit tijdstip van de dag....

Slaap zacht
Dr.


PS heerlijk hoor al dat quoten!!!
 
Back
Top