BALPA in EASYJET

Mannen,

(ga bovenstaande echt niet allemaal lezen, zit lekker aan mn bier)

B/VNV/US ALPA sucks no freaking matter what!!

BUT!!! je kunt niet zonder ze.. je zult op een manier een vuist moeten maken tegen mgmt..

wish you guys all the best
FD
 
Toch mooi dat iemand als FD niet de moeite neemt het topic geheel te lezen, maar wel met een post komt die veel op mijn eerste post lijkt. En neemt bij deze FD de fakkel van mij over.:D

En garde!

Mzzl,

AWOL
 
Och, heb mn eigen ALPA lidmaatschaps pasje nog in mn achterzak zitten..

feeeeling the luvvvvvvvvvvv:grijns:
 
vind balpa ook maar een ballenclub.....maar het is idd het enige middel dat we momenteel hebben.

Ik ben benieuwd hoeveel procent van de easy piloten nu lid is. Ik hoor dat er veel nieuwe aanmeldingen binnen blijven komen.
Dit is het moment om alle non balpa collegas te overtuigen lid te worden!!

aan Phoenix:
Als je bent wie ik denk dat je bent dan weet ik uit betrouwbare bron dat de ex LPL base cpt er persoonlijk voor heeft gezorgd dat je niet meer trug mocht komen. Gelukkig werkt hij niet meer bij easy.

groeten uit lalaland
 
ex LPL base cpt

ahhhh die goeie ouwe J McB...:grijns:

Zag deze smiling assasin in een aardig interview in de Flight waar hij easyJet flink onderuit trapte.
Wel mooi, eerst jezelf in Airline (de docu-soap) een beetje profileren als Mr Orange, om vervolgens de maatschappij zo zwart te maken. Zegt wel wat over zijn persoonlijkheid.

Zit nu volgens mij bij Astreus.

Ciao!
 
Klopt allemaal Esteban. Wat een kl***zak, rare kwast die man.
Management was niet echt gecharmeerd van z'n poetsen.
En nu heeft P Taylor de baan en is JMB bij Astreus aan het longhaulen op de 737.

De nieuwe company council heeft denk ik de meeste dingen wel aardig op een rijtje! Hopelijk wordt het wat.

Was trouwens een aardig treurig sfeertje in de office. Worden nog steeds mensen ontslagen daaro. Zijn allemaal mensen met toch al een mager (<25K) salaris die het moeten ontgelden.
Schrijnende gevallen bij. Meeste mensen in La La Land doen werk voor twee op het moment. Verkeerde manieren van cost cutting denk ik zo maar goed
 
Dat zal wel Whoop, maar ondertussen heeft Ryanair een lagere stoelprijs dan wij terwijl hun vliegend personeel meer verdient!
Dan moet het verschil hem haast wel zitten in de 2000 man kantoor personeel die wij nodig hebben, vergeleken met hun 500, (ok, toegegeven, ik verzin de aantallen, maar je begrijpt wat ik bedoel...).

Iemand nog de laatste BALPA brief gelezen? Ze willen weten of we actie gaan ondernemen. Work to rule lijkt me persoonlijk wel wat.
 
Was gisteren even op bezoek in easyLand en inderdaad wat een sfeer.....wij merken er weinig van behalve dat de jongens van HOTAC vertrekken (zelfs nog voor kerst) en er nu een nieuw systeem genaamd "Guestlink" komt die automatisch alle roosters scanned en waar nodig 48 uur van tevoren een accomodatie boekt. (...ik weet wat jullie denken....)

Wat mij meer zorgen baarde is dat het eventueel cashen van de opties voor Maart 2006 onzeker is geworden.
Hopelijk komt daar snel meer duidelijkheid over.

Mzzl
 
Heren van het goede leven, ik ga het oranje schip verlaten.
Eind Februari mijn laatste werkdag.
Succes allen! (en blijf wel lid van BALPA in de tussentijd aangezien mijn nieuwe werkgever al zo'n 92% membership heeft)

WW
 
He gefeliciteerd!

Wie wordt de gelukkige werkgever?
Had je trouwens nog een bond openstaan? Kan me je training nog herinneren, was toch nog geen 2 jaar geleden?

Mzzl

:D
 
Wel ik hoop dat 92% membership bij EZY gehaald kan worden, het is de enigste manier om de rot te stoppen!
Vloog met Jon Minns (BALPA CC) en hij zegt dat ze niets spectaculairs vragen van de company. Dus denk niet dat we een massive pay rise gaan krijgen, dat is bedrog.
De battle zal zich meer richten op rostering en verbetering op 5254 volgens hem.
We zullen zien.....

Het wordt BA op de 'triple' en ja 2 jaar en 4 maand geleden toen ik door LeMay getraind werd op Katwijk.
 
Nou Basic-T,

je had het over dat Guestlink. Ik kan je vertellen dat dat zuigt als de tering (om me maar even mild uit te drukken).
Ik zit nu in lovely LGW voor mijn bus conversie en iedereen klaagt zich rot over het nieuwe systeem. Ik ben er zelf ook al de dupe van geweest en die gasten van HOTAC kunnen het idd niets meer schelen.
Naast het sfeertje dat er al heerst met die loonplannen, wordt het volgens mij alleen maar erger.
Ben van het weekend ook maar een lid geworden van Balpa. Nu maar hopen dat er ook werkelijk iets gaat verbeteren.

Groeten,

BOP
 
ik hoorde dat Lyne Clark voor een meeting naar luton was geweest en dat de nieuwe CEO verbaasd was over de situatie mbt de piloten en dat hij er niet van op de hoogte was dat de company zo'n botte houding heeft.......DUS WIE WEET!!
 
Heren,
Dat klinkt allemaal niet erg positief over Ezy. Ik heb binnenkort een selectie. Is het allemaal nog wel zo desirable??

S.
 
Hoi sander,

IK geef misschien een beetje een verkeerde indruk maar ik het prima naar mijn zin bij easyjet. De botte houding is ten opzichte van de pay rise die we willen. Voor de rest ga ik dagelijks met veel plezier naar mijn werk en ik easyjet prima werkgever.
 
Back
Top