Baankansen

Precies wat je zegt Jeehaa. Zoals ik het lees is het oude wijn in nieuwe zakken. Regel IX draagt bij aan een sterke daling in aanmeldingen/aanname, dus daar moet wat op worden gevonden.
De KLS was preferred supplier en als straks de lijst weer normale proporties aanneemt zullen ze dit hoogstwaarschijnlijk weer worden. Maar nu even niet en wil je dan geen kopje ondergaan, dan moet er wat gebeuren. Ze zeggen immers "Maar net als andere samenwerkingsverbanden tussen bijvoorbeeld universiteiten en het bedrijfsleven zijn er geen verplichtingen om mensen aan te nemen als er geen behoefte is bij het bedrijf". Met andere woorden, ze hoeven regel IX helemaal niet te hanteren. Als er geen vacature is, dan ben je niet verplicht aan te nemen, toch? En het is algemeen bekend dat de wachtlijsters voorrang hebben, dus wel of geen regel IX, de KLM neemt ze toch niet aan.
 
De KLS was preferred supplier en als straks de lijst weer normale proporties aanneemt zullen ze dit hoogstwaarschijnlijk weer worden. .

de KLS is nog steeds preferred supplier. Ze zijn dit nooit niet geweest de afgelopen jaren. Enige is dat preferred supplier inhoudt dat zij dus de kandidaten leveren ALS er vacatures zijn. Die zijn er niet. Dat doet niks af van de status preferred supplier.
 
de KLS is nog steeds preferred supplier. Ze zijn dit nooit niet geweest de afgelopen jaren. Enige is dat preferred supplier inhoudt dat zij dus de kandidaten leveren ALS er vacatures zijn. Die zijn er niet. Dat doet niks af van de status preferred supplier.

Dat is inderdaad waar. Ik ben overigens ook prefererend supplier. Ik lever ijsblokjes aan Juno de eskimo. Hij woont op de Noordpool. Hij heeft alleen nu even niets nodig. Maar mocht de ijskap smelten ben ik de eerste die hij belt:biertje:
 
Goeie business!

6a0133f03a1e37970b01910358047d970c-pi
 
Back
Top