AOG in HOG

Mee eens. Even terug naar topic.

Eerder in deze thread werd gesuggereerd dat de betreffende
kapitein "vertrokken" is bij TFL. Iemand meer hier over?

En zoals eerder gezegd blijft het wel heel erg stil vanuit
de TFL kant over wat er nou echt gebeurt is die dag. Geeft
wel te denken dat er niemand vanuit de TFL kant is die hier
met een tegenverhaal komt.

Info die ik hoor is dat er daadwerkelijk gebeld is naar HOG
met het bericht om de brandweer alvast klaar te zetten.
Dit zou dus echt gebeurd zijn VOOR vertek CUN. Kan iemand
dit ontkennen of bevestigen?
 
Ik weet één ding zeker: de captain van die vlucht is zeker niet weg bij TFL.

Dat andere verhaal weet ik niet zeker, of er nou wel of niet van te voren al de brandweer was ingelicht.
 
Ph Eindhoven, Vluchten die ingehuurd worden vliegen onder het std. callsign omdat daar de rechten aan gekoppeld zijn. A/P is correct, Schiphol.nl is nou niet bepaald de informatiebron waar je "feiten" aan moet ophangen.

Er zijn company systemen waar wel de juiste info op staat alleen niet voor allen toegankelijk.

On topic. Waarom niemand van TFL reageerd ? Lijkt me duidelijk, verdeel en heers oftewel gewoon bang voor mogelijke problemen en de vuile was hang je over het algemeen ook niet buiten !

Groeten.
 
De Captain is niet weggestuurd.

Ik werk voor TFL en ik kan mij in de verste verte niet voorstellen dat ik collega's heb die gedwongen met een kreupele kist op pad gaan.

De HOG details ken ik vaag, dus daar kan ik niets over zeggen. Maar Sjakie "verdeel en heers" nou nou, dat is nogal wat.

Groet
 
Waarom er niemand van TFL reageerTTT begint mij wel duidelijk te worden. Niet veel mensen gunnen die club hun plekje op de markt. Logisch, als je eigen bedrijf daarmee moet gaan concurreren.

Dat iedereen er bovenop duikt als er wat gebeurt is gewoon de volgende stap.

Ik kan me uit eerste hand bron (vlieger) ook een incident van MP herinneren, ook niks over gezien hier. Waarom ik er dan niet zelf over begin?

Simpel, het draait toch altijd uit op deze nutteloze welles nietes discussie.

Incidents happen, bij nieuwe EN bij gevestigde clubs. Bij de nieuwe valt het alleen altijd meer op omdat ze geen capaciteit hebben om het probleem even snel op te lossen. Een bedrijf als KLM heeft gewoon de ruimte om, uit mijn hoofd gezegd, 2 ICA en 2 europese kisten standby te hebben staan 24/7. Gebeurt er ergens wat en het kan niet snel worden opgelost... Hup, kist er naar toe.

Ayo
 
Face, just face it.

Het verdeel en heers principe is wel degelijk van toepassing op het voormalige HE en huidige TFL. Waar ik dat vandaan haal zou een legitieme vraag zijn dus hierbij het antwoord, de vele vliegers die de afgelopen tijd hun/haar heil elders hebben gekozen. Die hebben weinig goede woorden over het management en hun praktijken. Dit komt niet van 1 iemand maar van velen. Lijkt mij stug dat ze weggaan omdat het allemaal zo briljant is, toch ?
MP heeft er nogal wat aangenomen de laatste maanden.

MD11man, A zeggen is ook B zeggen ! Stemmingmakerij kreet. Het HOG topic had een basis en oog getuigen, jou opmerking is een schot in het luchtledige.
 
Sjakie,

Dat mensen overstappen naar de mac komt vooral door de betere arbeidsvoorwaarden en een gezondere track record.

Wat jij van de mensen gehoord hebt kan ik me ook iets bij voorstellen. Maar om TUI al na krap 5 maanden als dubieuze werkgever te beoordelen is voorbarig. Gun het even de tijd en beoordeel het na een jaar nog eens.

Om je een indruk te geven en voor de kenners onder ons,

Catbert de kwaadaardige personeelsmanager is met kop en kont het bedrijf uitgezet. Dat was een goede aanleiding om een flesje rode wijn open te trekken.
 
MD11 Man:

incidents do happen. Helemaal mee eens,
maar vergeet niet dat het TFL zelf is die door
een nogal erg vreemde persverklaring heel wat
vragen heeft opgeroepen over zichzelf. En dat heeft
helemaal niks te maken of je TFL nou wel of niet ziet zitten.

Is natuurlijk wel erg vreemd als TFL stelt dat er nooit brand
was maar een paar dagen later verschijnen er foto's waar
de vlammen van de wielen afslaan. De rest van hun persbericht is
ook wel heel erg vreemd.

Holland wing:

volgens jou is die kapitein dus wel weg??
 
Face, je hebt gelijk. Om na 5 maanden te (ver)oordelen is te snel.
Mijn excuses. Ik bazaar inderdaad alles op wat ik van je voormalig collega's te horen krijg.
Hopelijk kunnen we over een jaar deze discussie voortzetten ;) !!
 
Sjakie, ik hoop dat je snapt dat degene die mij dat vertelde, dat in goed vertrouwen deed. Uiteraard ga ik er niet over uitwijden hier.

Noem het wat je wilt, daar ben je vrij in. Het lijkt mij dat je duidelijk een MP hart hebt, fantastisch bedrijf. Het enige wat ik wilde zeggen is dat ik vind dat dit hele incident als aanleiding wordt gezien om TFL eens even lekker openbaar flink te dissen. En dat vind ik niet fair.

A/P Disc, helemaal met jou eens. Ik had t nog niet eens gelezen, maar nu wel. Het is stom om een persbericht uit te geven met foutieve informatie of voordat je zoveel mogelijk feiten op een rijtje hebt. Mijn houding tegenover TFL en MP is neutraal, ik werk (helaas) niet voor een van deze clubs.

Ayo
 
Back
Top