Amsterdam Airlines

Spijtig voor ze, maar ja dat hadden ze kunnen weten met een 320 die een onderhoudshistorie heeft.
Als ik Kliko mag geloven is dat ding een nachtmerrie om te hebben.
Ondanks dat hoop ik toch wel dat ze de boel snel op de rit hebben.
 
Denk eerder dat het nu te maken heeft met het langdurig stil staan op AMS...
Wat mag de reden zijn dat de kist AOG staat?...

cheers and regards
 
Ik las op een andere site dat het toestel is geferried naar de onderhouds hangars van Swiss op ZHR ter reparatie.
 
Bron- Scramble forum.

Aircraft arrived in ZRH as AAN0100 this afternoon (24th of August).
SBS-1 position report N47.51741E8.08777 FL8725 ft./2862 m
 
Binnenkort gaan ze een trip nemen naar Saudi-Arabië voor de pelgrim reis van de moslims.
 
Hebben ze daarom het interieur niet vernieuwd? Volgens de verhalen moet het achterin absoluut een zooitje zijn aan het einde van een hajj trip.
 
Faucets

Faucets

Hebben ze daarom het interieur niet vernieuwd? Volgens de verhalen moet het achterin absoluut een zooitje zijn aan het einde van een hajj trip.

....vooral als ze vragen waarom het bidet op het toilet zo hoog geplaatst is...:1855:
 
Die passagiers zijn reeds de "gevorderde" versie. Ik heb verhalen gehoord van vluchten waar de hele massa niet eens wist wat een lavatory was, waar die zich bevonden, laat staan waar ze voor dienden.
 
Yo,

Schijten en zeiken in het gangpad, reet afvegen met de gordijnen. Kom maar op met de hadj.

Ciao Steef
 
Ik hoorde gisteren een inbound ''Amstel'' op de Amsterdam frequentie, dus vliegen doet 'ie blijkbaar weer...
 
AA zoekt 5 captains via Parc Aviation, voor de duur van 8 maanden...
 
For the winterseason 2008, the aircraft is based in Prishtina International Airport Kosovo, operating charterflights to Medina and Jeddah for the Hajj season 2008.

Kosovo. Leuk.
 
Ach, hadj-vluchten heeft MP ook ooit gedaan om er geld mee te verdienen. Wellicht zal AA dat ook gaan doen as promised. Voorlopig vliegt deze club nog...
 
Back
Top