Amsterdam Airlines

Absolutely right, but because things are going worse in aviation lately, people are going to accept those T&C more and more I guess. There are lots of young pilots who accept every job they can get. I cannot yell at them, because a reasonable job (instead of a good one) is much better than no job, especially if you have a $200.000 loan.
 
Last edited:
Hoe staan de zaken ervoor bij AA want ik meen toch echt vandaag een kist gezien die afgeplakt was en volgens mij was dat niet om opnieuw te painten......some one???

Gr P

Ps was de AAX
 
De jonge luchtvaartmaatschappij heeft nu nog één toestel, een Airbus A-320. Daar komen de komende maanden twee toestellen bij.
 
De tweede telg PH-AAY van AA is gespot in livery (vonde het vorige schema wel leuker)

viewphoto.php
 
Iets anders wat ik zag: "20.06.2009 - Amsterdam Airlines (AAN/Amsterdam) has wet-leased one of its A320-200s to Iran Aseman Airlines (EP/Tehran)."
 
Van scramble gejat;

cHabu said:
.

Ben er gemakshalve vanuit gegaan dat onderstaande geld voor de rest van het zomer schema:

AMSTERDAM AIRLINES was been selected by Holding Turismo to fly the routes Rimini-Amsterdam and Rimini-Lampedusa after that MyAir was grounded.

Credit: Marco Fineli / Civil-Spotters list.

Bye, Chris.
 
Een Airbus is even na twee uur zondagmiddag van de baan geraakt op Maastricht Aachen Airport. Het passagierstoestel was op weg van Beek naar Ankara in Turkije. Tijdens het taxiën maakte het toestel een te ruime bocht en kwam naast de landingsbaan op het gras terecht. Voor zover bekend is niemand gewond geraakt. Eerder dit jaar vloog een vrachtvliegtuig van Cargolux uit de baan.

Het toestel kwam vijftien meter verderop in het gras tot stilstand. Het vliegveld wil nog geen toelichting geven.

Bron: L1

Amsterdam Airlines vlucht 737 naar Ankara Esenboga.
Incident zelf gebeurde rond 14:37: "We lost the nosewheel steering"
"Neus en linkerhoofdlandingsgestel in het gras"

fotootje

IMAG0023.jpg


Betere foto via L1

vliegtuig_20090802.jpg
 
Last edited:
vind het wel raar dat er niet gewoon op de remmen is gestaan op het moment dat je niet de bocht haalt.kan natuurlijk gebeuren ivm hydro systeem failures zijn...
 
Last edited:
vind het wel raar dat er niet gewoon op de remmen is gestaan op het moment dat je niet de bocht haalt.kan natuurlijk gebeuren ivm hydro systeem failures zijn....maar ik neem aan dat een piloot die eindelijk wat vlieguren kan maken sochtensds op staan met het idee we gaan vandaag maar eens de bus in het gras planten...ben nieuwschierig wat er loos was

Loss of braking? We zullen het wel horen.
 
vind het wel raar dat er niet gewoon op de remmen is gestaan op het moment dat je niet de bocht haalt.kan natuurlijk gebeuren ivm hydro systeem failures zijn....maar ik neem aan dat een piloot die eindelijk wat vlieguren kan maken sochtensds op staan met het idee we gaan vandaag maar eens de bus in het gras planten...ben nieuwschierig wat er loos was

Ik begrijp echt helemaal niets van je post. Natuurlijk denken ze dat niet.
 
sorry was een flauw grapje.....is wel vervelend dat zo een nieuw bedrijf helaas nu waarschijnlijk door een technisch probleem nu een beetje slechte reclame maakt
 
Back
Top