Airwork borrel in Bishops Stortford

Bishops Stortford bekijken. A journey back in time.

Engeland is een beetje zoals Nederland na de tweede wereldoorlog. Alleen wij hebben het toen weer opgebouwd.
 
Zit noch bij Ryanair noch bij Easy maar lust wel Stella, where and when?

Ahwel, een belgische pint voor een Ollander, ge zijt toch niet serieus, of is den TEA D'angleterre in gene bloedstoom gekomen.

Sorry, guys ben ff op een ander eiland.

Mzzl :passed:
 
Ik denk ook dat de derde misschien iets te snel is om nog goedkoop te kunnen boeken. Ben zelf geloof ik wel vrij dan.
 
What about Zaterdag de 8ste?
Lust ook wel Heineken maar dat hebben ze hier meestal niet in pints ;)
 
Wel,

Groelssch, of Brieda, in lokaal dialect is acceptabel alternatief.... :p: om het tongetje te strelen


Mzzl
 
Weekend komt mij wel beter uit, dus (totdat ik mijn rooster weer opduikel) ben ik wel voor de 8ste!
 
8 gaat me niet lukken (lates).....Bounty heeft een puntje dat t stessen-avond is op maandag...

Alles goed trouwens Bounty? Long time no see
 
Kan wel, maar nog steeds op lates....kom ik wellicht een beetje later...weet nog niet wat ik doe nl....
 
hmm maandag 3 is opzich geen probleem alleen moet me dan melden om 2345 dus kan ik na de wine-girls niet meer mee naar stortford!
 
Zoals het er nu uitziet gaat 't hem voor mij niet worden op een maandag, vrijdag de 7e of zaterdag de 8ste zou voor mij werken........maargoed, met zoveel schema's gaat 't waarschijnlijk wel moeilijk worden dus ik merk het wel:radar:
 
18 of 19 December

18 of 19 December

Mensen,

18 of 19 December kan ik even op en neer naar Stansted voor een drankje, zijn er misschien toevallig mensen die dan ook kunnen?

Waar kan ik crashen mochten er mensen zijn die ook kunnen en er wel heen willen?

De 18e is een dinsdag avond, en dat schijnt toch wel DE avond te zijn, waar moet ik zijn om een leuke avond te hebben, en ook nog Ryanair crews tegen te komen en even kunnen praten?

Laat maar horen!

:radar:André:radar:
 
Niemand durfde het aan om nóg een borrel zonder jou te organiseren!;)
 
Dat zal toch niet :cool:. Vond het nou juist zo'n gezellig idee, her en der over de wereld Airwork borrels. Als het aan mij lag kwam ik graag langs, ITB (Indien Tijd Beschikbaar).

Toevallig ben ik morgenavond in Londen, maar dat is wel erg kort dag. En ik ben nog twee weken in Brussel voor een Brussel Borrel, maar geloof niet dat er hier veel Airworkers zitten. Moet het dus voorlopig toch maar bij een borrel + BBQ op Teuge blijven op de 27e juni...
 
Back
Top