Airwork borrel in Bishops Stortford

André

Member
Ryanair mensen,

Ik heb even gekeken naar wat het gaat kosten om daar te komen met Ryanair, en ik zat te denken, kunnen we daar niet even een Airwork biertje gaan doen net als pas in het Dorint?

Dan kunnen we er even over praten en een beetje de " sfeer" proeven in stansted, Ik ben er wel voor!!

Is er een Ryanair Pilot/cabincrew waar ik een nachtje kan crashen? zo ja, kom ik graag een keer een avondje naar Stansted/Bishops strotford om een klein biertje te gaan doen! (heel graag zelfs!)

Groeten

:radar:André:radar:
 
Doen we dan meteen alle ezy piloten erbij of mag dat niet?????

Uiteindelijk wil toch iedere hollander in een oranje vliegtuig vliegen. Zelfs Overload stapt over!!!!! ;)

Denk dat ezy over een jaartje trans koopt! :)
 
"Praten in Stansted"

"Praten in Stansted"

Mensen,

Even no shit, ik ben echt wel van plan om daar even een biertje te gaan drinken en te gaan "filosoferen/praten/zuipen/brallen/lallen" ( doorhalen wat niet van toepassing is ) in Bischops strotford!

Surferboy heeft ook al interesse getoond, want die voelt zich altijd wel geroepen als er "idioten gaan drinken" (zie thread over airwork biertje in het Dorint op SPL)

Dus mensen ( Easy, Ryanair, Titan of welke andere club ook) wat is een "goed" (lees: goedkoop) Hotel in Bishops strotford (of hoe je dat ook schrijft) of wie heeft er een goeie crashpad in die wereldstad?

En als het even kan zou er dan ook even iemand zo goed willen zijn om te vertellen wat de tent/tenten is/zijn waar we moeten zijn om in het juiste gezelschap te komen? Niet zijnde "the blue oyster bar" maar waar de Hangout is van de meeste crews? Misschien dat er iemand zit van het caliber Flying Dutchman en dus de drankwagen/vrouwenverslinder van de stad is en precies weet wie waar zit en wanneer je er moet zijn?

Eventueel PMen kan natuurlijk ook!

Groeten

:radar:André:radar:
 
Last edited:
Aan de andere kant van de stad is dat Bar Med in Crawley op dinsdagavond (crewnight).

Denk dat wij van WC-eend statistisch kunnen aantonen dat er op woensdag een significant hoger ziekteverzuim is, zeker onder de cabin crew.
 
SAS Radisson op STN airport. 57 pond per nacht inc breakfast Ryanair rate (ze vragen geen ID en anders mag je de mijne wel lenen, de foto is zo oud dat ik op iedereen lijk, ik was nog mager, jong en gezond toen.)
EXELLENTE bar in het hotel, kan ik uit ervaring melden. I'll be there. Ik betaal het eerste rondje en dan kan ik ook het een en ander over Ryr vertellen wat ik hier niet kan posten.
 
Overload -

Mager, jong en gezond... hahah hij is fijn! kom je nog richting NL komende tijd?

Underload.

PS: Andre, je zet me weer lekker neer...
 
SAS Radisson op STN airport.
EXELLENTE bar in het hotel, kan ik uit ervaring melden. I'll be there. Ik betaal het eerste rondje en dan kan ik ook het een en ander over Ryr vertellen wat ik hier niet kan posten.

Die bar is idd goed en die wine-angels zijn ook heerlijk.
Ah! Gratis bier ik luister wel! ;)
 
Stortford: Boars Head is de beste optie voor borrel en babbel....alternatief is Radisson op t vled, maar dan moet ik weer lam een taxi bellen en dat gaat vaak niet lukken....
Count me in! :D
 
Stortford: Boars Head is de beste optie voor borrel en babbel....alternatief is Radisson op t vled, maar dan moet ik weer lam een taxi bellen en dat gaat vaak niet lukken....
Count me in! :D

Je kan meerijden als je wilt!
 
Als je wilt praten zit je in het SAS beter denk ik, zeker met een groep. In de Boars head komt ook veel te veel volk voor zoiets, bovendien moeten dan alle anderen terug naar het hotel in taxies ipv alleen wij.
 
Ach ja, het vooruitzicht van de dames in de wijntoren doet t m! Twist my arm! Errug Lekkurrr!

Satellite


Wanneer wanneer?!

Ja Titan! Ik rij wel mee! ga wel plat op de achterbank weer terug.....hehe
 
Had er vandaag weer eens een vergadering. Erg prettig op het oog :D
Hoorde dat het kerstgala black tie is dit keer.
 
Euhhh, weet uit ervaring dat een glas rode huiswijn in het STN Radisson £5,50 kost.
Dit is dan wel inclusief vermakelijkheidsbelasting maar toch...
 
Euhhh, weet uit ervaring dat een glas rode huiswijn in het STN Radisson £5,50 kost.
Dit is dan wel inclusief vermakelijkheidsbelasting maar toch...

psies...alternatief is SNortford dus...(ook leuk voor 'lijntje'....)
 
Semi offtopic: Hoe kom je het makkelijkst van Stansted naar dit bewuste plaatsje ?
De Stansted Express, of de bus ?

(Ik moet namelijk anders 5 uur lang op het immer gezellige stansted wachten op mijn volgende vlucht, heb het na zo'n 7x wel gezien dit jaar :) )
 
Back
Top