Airwork borrel in Bishops Stortford

Treinreis naar BS duurt 7 minuten...Bus 15.....geen probleem zou ik zeggen....Wel natuurlijk voor een luie aap als ikzelf want moet gereden worden.....:grijns:
 
STG 5.50 voor een glas wijn is toch aardig goedkoop voor Engeland? Dan betaal ik thuis meer denk ik.
 
Ah kom op zeg ik had gehoopt van jou een voortreffelijk weerwoord te krijgen waar ik als broekie morgenochtend nog van zou genieten. Where's the humour these days...
 
Titan: Die wijn-angels gaan bij mij op schoot! haha!

Maandag 19 november of maandag 3 december
Is maar een suggestie, weet niet of iemand weekenden de voorkeur geeft?
Laat Diana ook maar komen! :grijns:
 
Titan: Die wijn-angels gaan bij mij op schoot! haha!
Laat Diana ook maar komen! :grijns:

Jemig hoeveel vrouwen wil je wel niet op schoot hebben? ;)

Moeten we niet eerst even kijken of de bier/wijn daar wel smaakt?
 
Okay, voorstel: Ontmoeting @ Radisson met een drankje en een borrelhap, vervolgens door met hetzij beschikbaar vervoer, hetzij trein naar Snortford.....iedereen blij en de dames ook even gezien!
(Tenzij het natuurlijk fantastisch is, dan gaan we nog ff door daar.....)
 
Ik denk dus niet dat het handig is iedereen op en neer naar Stortford te slepen, tenzij het maar een klein groepje is. Bovendien raak je dan iedereen kwijt in de Boar of de Lion. Ze komen niet om met dronken Engelsen te praten, maar om te horen hoe het leven bij Ryan en Easy is, de SAS bar lijkt me daar ideaal voor. Dames genoeg daar tegenwoordig. (En niet duur)
 
Ik stem voor ma 3 dec.

never mind wat een glas wijn kost, wat kost een biertje??

(laatste feestje daar weet k niet zoveel meer van)

Of we daarna ergens anders nog door gaan zien we dan wel weer...:biertje:
 
Ik denk dus niet dat het handig is iedereen op en neer naar Stortford te slepen, tenzij het maar een klein groepje is. Bovendien raak je dan iedereen kwijt in de Boar of de Lion. Ze komen niet om met dronken Engelsen te praten, maar om te horen hoe het leven bij Ryan en Easy is, de SAS bar lijkt me daar ideaal voor. Dames genoeg daar tegenwoordig. (En niet duur)

Het is geen lagere school excursie en zeker geen ouwelullen-symposium hoop ik....en als je bang bent iemand kwijt te raken geef je maar een tekeningetje met magenta lijnen erop....gaat meestal niet verkeerd....maandag 3 perfect
 
Ze komen niet om naar de kroeg te gaan. Dat kunnen ze in Nederland goedkoper. Ze komen om over Ryanair en Easy te praten.
 
Ze komen niet om naar de kroeg te gaan. Dat kunnen ze in Nederland goedkoper. Ze komen om over Ryanair en Easy te praten.

Neej joh!
Om eindelijk die gast aan de andere kant met dat suffe anoniempje eens flink af te zeiken! :grijns:

En bier natuurlijk!
 
relax heren...

laten we bij het radisson afspreken en als het bier te duur is gaan we naar stortford. kunnen eventuele newjoiners gelijk bishops shithole bekijken:eek!:
 
Back
Top