Airwork bijeenkomst in Florida

Flying Dutchman, bedankt dat je aan me dacht... Ben nooit naar Louisiana verhuisd (er zijn grenzen aan wat ik voor mijn beroep over heb!) maar werkte daar wel het afgelopen jaar offshore. Ben inmiddels wel naar Chandler, Arizona verhuisd voor een baan op een traumaheli. Was anders zeker langsgekomen voor een BBQ. Regards,

rotorusa
 
Hey metrodriver,

Good old burke! Ik moet 'm eens bellen -ik hoorde dat hij vader wordt. Werk je met hem? Doe hem de groeten als je hem spreekt. Arizona is fantastisch -mooie natuur, strakblauwe luchten, graadje of tachtig... Alleen geen oceaan, maar toen ik in Fort Lauderdale drie straten van het strand woonde ging ik eigenlijk nooit dus ik mis dat niet echt. M'n nieuwe baan hier is relaxed: beetje tv kijken, uurtje vliegen, boekje lezen, uurtje vliegen, hapje eten... affijn you get the picture.
 
Ik ben sinds november uit zijn crash pad weg. Hij heeft een nieuwe baan bij hop-a-jet, ik heb sinds november een andere baan. Gelukkig ben ik weg van BIA (Burke is nu ook blij dat hij daar weg is. Hij wist blijkbaar niet dat het gras aan de andere kant van het hek soms inderdaad groener is.) Voor mij is het ook groener en ik graas heerlijk (op een DC10).
Burke heeft nu iets meer vrije tijd, heeft misschien iets met dat vader worden te doen;
 
Wow, 4 juli en te kunnen zeggen of ik daarbij ga zijn?
Voor een charter pilot zoals ik komt dat neer op puur gokwerk.
Ik "dacht' morgen vrij te zijn, maar moet nu ineens naar Trenton.
Ah well, ik ga het proberen, bier, strand en ouwoeren klinkt goed.

Hey guys, volgend weekend zit ik op MYCA voor 3 dagen, suggesties bitte.

PS. (nichterige toon) Echt fijn hoor om ons eigen forum te hebben, ik voel me ineens helemaal thuis
 


PS. (nichterige toon) Echt fijn hoor om ons eigen forum te hebben, ik voel me ineens helemaal thuis [/B]


komen we wat tekort vriend? :grijns:

see ya
 
Verrek ! Onze eigen Plek !

Verrek ! Onze eigen Plek !

Hallo Mannen / Men,

zit ik eens te bladeren op airwork zie ik opeens onze eigen folder ! Diana bedankt !

Nou ik zie wel een BBQtje zitten, MIA ofzo is altijd okee. Moet wel even de komende weken wachten, vrouwtje is hoogzwanger, rond 19 mei a.s. moet het feest losbarsten maar een aantal weken later : Let Me Know !!

Hoop dat alles goed is met iedereen, ik zal Biscane informeren. als het in the greater Miami area is zal hij ook zeker proberen te komen dunkt me..

Gegroet ! en keep the updates coming..

Abaco-Air
 
Hey,

10x raden waar ik pit vanavond.. Nashville, TN !

1000 mile gereden afgelopen 2 dagen, 1000 mile to go.. pfff

FD
 
Hey FD!

Hey FD!

Hey FD,

Mocht je dit lezen voor je vanavond in BNA aankomt, de 16e toch ?, bel me dan ! Je kunt hier rustig overnachten. Wel zo gezellig.

Had ik dat maar eerder geweten !

Ik stuur je een PM.

Abaco-Air
 
Had ik dat geweten...

Maargoed, ik kwam zowieso pas om 23:30 aan daar, en ging de volgende morgen om 09:00 weer de I-zoveel op.

Vandaag weer zo'n 750 NM gereden en zit nu om de hoek (letterlijk) bij MCO.

Check your PM.

PS: Die Tennessee bridge en river zijn erg mooi!! Doet een beetje aan Zwitserland denken.

All the best.
 
Back
Top