Airwork bijeenkomst in Florida

boer, wat dacht je van een bbq in Miami? zitten genoeg Nederlanders (ook PBB-ers), en misschien kun jij ook komen. Het is tenslotte een beetje dichterbij dan Teuge. Moeten we alleen Diana nog hier zien te krijgen ;)
 
hhehehee oh boy..

Mijn vote heeft Miami!! stuk minder ver fietsen, Metro snapt het.

Genoeg NL-ers hier die in de States hun brood aan het verdienen zijn (wanner krijgen ons eigen Forum!? hoeven we tenminste die andere forums niet steeds te "hi-jacken")
Kunnen ook onderwerpen in besproken worden als ppl/atpl opleidingen in de states of dingens als toer tochten maken tijdens je vakantie in de States..

En als de BBQ in NL is.. Tsja, dan weet ik niet of ik kan komen.. Misschien als steef en kliko niet gaan dan. Die zullen zowieso wel weer afzeggen met een vaag smoesje op het laatste moment... :grijns:

FD
 
Miami gaat misschien wel lukken, moet in ieder geval zaterdag even tanken op Grand Bahama. Maar Miami klnkt goed!!!!!!!
 
Helemaal naar Freeport voor een beetje fuel? is dat niet een beetje uit de buurt van curacao? Waarom niet naar Jamaica of de Cayman Islands? Of moet je nog een paar vlieguren erbij hebben?
 
zou leuk zijn

zou leuk zijn

Zou leuk zijn, kunnen we met een beetje geluk ook met een kistje vol piepels vanuit Naples daar naar toe komen misschien.

Er zitten dan genoeg airworkers in Naples. En natuurlijk leuk om er even een foto rapportage van te maken.

:radar: André :radar:
 
metrodriver said:
Helemaal naar Freeport voor een beetje fuel? is dat niet een beetje uit de buurt van curacao? Waarom niet naar Jamaica of de Cayman Islands? Of moet je nog een paar vlieguren erbij hebben?

We moeten het vliegtuig ook nog vanuit NL in Curacao zien te krijgen vandaar. Die vlieguren komen wel.............
 
De belastingbetaler betaalt natuurlijk de brandstof. Als het een commerciele operatie was dan kwamen jullie dus nooit niet naar Freeport. Zo'n beetje de duurste bestemming in de Bahamas. Doordeweeks zijn ze niet goedkjoop, wacht tot het weekeind, je wordt gewoon uitgekleedt.
Ik dacht dat jullie wel een soort contract hadden met de amerikaanse luchtmacht, navy of wat dan ook voor goedkope brandstof (en simpeler customs procedures).

4 juli? Mijn stem heeft het. FLL / MIA. Moeten we FL100, Biscayne, Abaco Air en nog een paar anderen ook zien te krijgen.
 
Tja, ik geloof ook dat de belastingbetaler duur uit is. We hadden nog wel een mooi prijsje gemaakt voor die ferry...

Ik zit overigens van 3 t/m 28 april in Miami en heb de weekenden vrij, dus in die periode doe ik mee! Ik heb mijn onderdak nog niet geregeld, maar kan vast wel iemand een bed of bank aanbieden.

Boer, als ik het goed heb vertrek jij 12 april weer? Dan moeten we voor die tijd iets doen...

Erik.
 
Flying Dutchman said:
En als de BBQ in NL is.. Tsja, dan weet ik niet of ik kan komen.. Misschien als steef en kliko niet gaan dan. Die zullen zowieso wel weer afzeggen met een vaag smoesje op het laatste moment... :grijns:

FD

Hmmmmm en jij wilt hier nog een reactie op........ Kliko vroeg al aan me of je al een vriendje hebt......

Je hebt nu 2 keer afgezegd, misschien dat de komende BBQ (IN NL want in Florida kom ik niet) wel in het teken van FD staat hahahahahahaha

Mzzls
 
Mannen,

Ik zit begin mei ff een weekje met mn vrouwtje in NL. Dus als het juli gaat worden zit ik er zeker bij.

Touch and go moeten we ook nog uitnodigen (VT) maar die ziet dit vanzelf wel.

Fly,

Geef me een belletje als je aan deze kant van de plas bent! ik zit nu ongv. 5 dagen per maand in FL.

Steef,

- zucht - ik wist wel dat je weer zou afzeggen.. :grijns:
 
Flyboy, ik zit na 2 april een paar weken in SEA, daarna misschien weer in MIA. Als je op 1 april in MIA komt kunnen we misschien nog wel ergens wat gaan drinken of eten, ik zit in de Amerisuites Airport West, en heb vervoer.

FD, als je dit weekeind in LAX zit, ik ben hier de hele dag vrijdag (vandaag, bel niet te vroeg, het is nu 0200 en ik heb er net een 15 uur duty day opzitten, voor een vlucht van 5 uur), over het weekeinde (tenzij ik released wordt en naar SEA ga), dinsdag, woensdag (?). Hacienda, LAX
 
FD, schedule change! Vanavond (vrijdag) een retourtje DAY, zaterdag in LAX, laat in de avond of zondag weer richting MIA.
Afhankelijk van wanneer we naar MIA gaan kon ik zaterdag nog weleens voor het grootste deel horizontaal doorbrengen. Cell phone ontvangst in dit hotel is echt hopeloos, je kunt proberen te bellen als je hier bent, reken er niet op dat er opgenomen wordt
 
Mannen,

M'n buren zijn net verhuisd (dus kan geen draadloos i-net meer van ze "lenen".) Dus was een beetje sloom.

Verhuis zelf ook per 1-4 (no kidding) en heb gelukkig in nm nieuwe onderkomen weer wifi.

Metro,

Ben net terug van een 3-daagse cos-pub-boi-las-lhv-pub-cos trip, en zit morgen 6 dagen in flordia (DTS). Ik bel je wel even als ik in DTS ben rond 2 Eastern. Gebruik je SPRINT? in dat geval bel ik je na 9e ;)

Heb je al besloten of je in SEA blijft zitten? wel mooi daar, maar wel een lange rit van en naar je werk.

Trouwens, er zat toch nog een (heli) vlieger in Florida? hoe meer zielen hoe meer vreugd..

see ya
 
Die heli vlieger is verhuist naar Louisianna.
Mijn cell service is met Verizon, en hier in de Hacienda heb ik voor het eerst ontzettende problemen met hun service. Geen signaal of calls die constant worden afgebroken (nu zit ik ook op de benedenverdieping tussen heel veel beton). Toen je belde lag ik te slapen, kwam pas om 1000 in mijn kamer terug. Vanavond om 2130 showtime, terug naar MIA waar we om 0700 aankomen, dan dus weer slapen. Ik bel je morgen (zondag) wel
 
Hai,

wie heeft er al een idee wat 'ie gaat doen rond juli?
Ik ben zelf 1x per maand in Miami en zou het leuk vinden om mee te komen grillen.. eigengevangen Creoolse garnalen of zo, als ik ze langs customs krijg....

En uiteraard wat lokale cerveca.

Gr. P.
 
Doe mij maar een Hollandse heineken!

Kreeg trouwens vandaag van ABQ center een Direct CORONA (...)

Ik vroeg of ik geen direct heineken van 'm kon krijgen. kwam center terug met: "dat gaat niet, daar zitten mijn collega's al!" :grijns:..

BBQ.. zeg maar waar en wanneer..
 
Pantryman: die garnalen zijn geen probleem voor customs zolang ze maar diep gevroren zijn. Alleen uitkijken dat ze geen bolt-cutters gaan gebruiken om te zien wat er in de garnalen zit (zelf gezien bij iemand sie vis meebracht vanuit de bahamas)
 
Back
Top