Whaaaaaaat 767-300ER "NIEUW VOOR JOUW" iets van MP, jij die alles weet van de MAC ?
Ik geloof het gewoon niet, Erik knijp me is effe want volgens mij droom ik nog, Toch weer te lang van huis geweest. Die k... jet-lag ook.
Sjakie, wat is je probleem? Of is het gewoon moeilijk toe te geven dat een ander/buitenstaander soms ook wel eens deels gelijk kan hebben over hoe iets bij "de buren" geregeld is?
Eerst het zaadjes verhaal, daarna het kop-staart verhaal en nu deze reactie weer.... Het lijkt wel of je het er moeilijk mee hebt.
Maar wacht, wat ontzettend stom van me, je had natuurlijk helemaal gelijk. jullie vlogen natuurlijk helemaal geen kop-staart in augustus, daarom was de performance van MP ook zo verschrikkelijk goed die maand, hebben MIA passagiers dagen achter elkaar uren moeten wachten en laten we eigen passagiers op 25-08 naar CUN ook nog maar even een nachtje overblijven op AMS,maar sturen we de "beatrix retro" wel gewoon weg die middag voor het MinDef goudmijntje....., Puur omdat de dienstregeling zo ruim was. Niks speculeren, gewoon de werkelijke waarheid. Of is dit soms ook allemaal niet waar
Gelukkig voor jullie dat Hendrik Noorderhaven nog geen lucht heeft gekregen van dat de "bea" die dag vertrok voor het mindef goudmijntje op nagenoeg dezelfde tijd als dat de CUN had moeten vertrekken.
Natuurlijk hebben "wij buren" in het verleden regelmatig het nieuws gehaald over langdurige vertragingen. Maar dat zijn ondertussen alweer redelijk oude koeien. Maar om nou direct mijn opmerking te weg te honen dat MP het zaadje zouden kunnen worden in juli en augustus door de
m.i. krappe vloot voor de voor die maanden geldende dienstregeling puur omdat ik van "de buren" ben gaat wel erg ver. De vertrek OTP cijfers van juli en augustus zeggen daar m.i. ook genoeg over (lager dan 60%). Uiteraard zal deels ook komen door de "nieuwe" afhandelaar KLM en daar uit voortvloeiende problemen. Maar zeg niet dat ik niet geen gelijk had dat jullie dienstregeling vanaf september pas weer wat ruimte zou bieden, Met name door het samenvoegen van enkele vluchten, en dat er in geval van (technische) problemen weinig ruimte was door het kop-staart inplannen van de vloot. Niks gespeculeer bij de buren, gewoon de werkelijkheid. En mijn ogen liegen niet.
En voor degenen die niet weten waar dit over gaat, lees de betreffende post
hier of lees het bertreffende topic gedeelte
hier
@76-er
E,
Ik geloof lang niet alles wat hier staat, maar als iemand beweert dat er 4x A330 komen wil ik er graag meer van weten. Vooralsnog staat er idd niets nieuws, heeft MP 3x 767 operationeel nu met de MCM in de schuur, staan er 3 van de 4 767's te koop en gaat de MCJ er medio 2010 uit,en ga ik in februari gewoon met een van jullie 76-en naar de caraibische zon.
Sorry voor deze afdwaling: Ontopic terug naar Cargo?