Aero Friedrichshafen: iemand van plan om te gaan?

jkveenstra

New member
Ik ben van plan om naar de Aero in friedrichshafen te gaan. De beurs is van 13 t/m 16 april. Natuurlijk ga ik het liefst met het vliegtuig (als dat nog mogelijk is; er geldt PPR), maar heb tot nu toe nog niet iemand gevonden die mee wil gaan (ook niet binnen de club waar ik vlieg). Om alleen gaan wordt me wat te kostbaar en ik heb nog niet genoeg buitenland ervaring (vind ik zelf).

Zijn er mensen die al plannen hebben om er heen te vliegen?

Desnoods ga ik met de auto, maar dat is natuurlijk een stuk saaier! ;-)
 
Ik zat er zelf aan te denken, maar het is toch een verdraaid eind weg en het lukt je dan niet op een dag heen en weer plus show... dus overnachten... en dat is lastig want erg vol overal. Ik ben er nog niet helemaal uit.
 
Bedankt voor de reacties.

Ik heb de route heel grof bekeken in Skydemon. Volgens de planning zou het in 3 uur moeten lukken (afhankelijk van een tussenstop en wind natuurlijk).

Overnachten is een must.

@MelvinR: ben zeker geïnteresseerd.

@Nazgulair als je een medevlieger nodig hebt, hou ik me aanbevolen ;-) Mocht je willen gaan met de auto, dan kan dat natuurlijk ook nog.

Een andere optie (en waarschijnlijk goedkoper, maar een stuk saaier), is een directe vlucht van DUS naar EDNY met Intersky (kost 285 euro; donderdagochtend heen en vrijdagavond terug). Hotel is nog wel te boeken (gekeken op Booking.com en HRS)
 
Bij fatsoenlijk weer ga ik ook met het vliegtuig en blijf daar 2 nachten over. 7 hallen is op één dag niet te doen, zelfs in 2 is het krap, zeker als je 's-avonds wil genieten van Bier und Schnitzel..
 
ik ga donderdag lateropdemiddagheen en vrijdag avobd terug.

er zijn noghotel kamers te vinden hoor

wij gaan naar een hotel in een plaatsje verderop (7km) maar wel aan t meer. volgens mij is daar nog meer plek.

ik vlieg zelf met N623TC maar zit al vol. wel leuk als er meerdere gaan.
 
Wij hebben wellicht nog wel een plekje. We gaan 13e heen vanaf EHLE, 14e weer terug. PM me even als dat uit komt, dan kan ik even met de rest overleggen. Overnachting hebben we geen plek voor over, zal je zelf moeten regelen.
 
wsh said:
jammer dat jullie niet de 14e gaan?

Ja, ik had liever ook een dag later terug gegaan. Maar dat komt voor één van de groep niet uit. Nu gaan we einde middag 14e terug vliegen. Aanpassen is ook wat moeilijk aangezien er geen goedkope hotelkamers te vinden zijn.
 
Als we nog een meevlieger krijgen gaat Nazgul Airlines op de 14e heen en de avond van de 15e terug.

Wat hotelruimte betreft, er ligt een camping naast het vliegveld. Low cost en altijd plaats.

Geinteresseerden kunnen mij een PM sturen.
 
Back
Top