advies?

Status
Not open for further replies.
Bij die oog-hand-voet coordinatietest moet je niet het gevoel hebben dat je het hebt verkloot hoor. Punt is dat je het door alle willekeurige bewegingen van het taartpuntje nóóit voor elkaar krijgt 'm goed op z'n plek te zetten. Als je je dat ff realiseert, kun je je veel rustiger concentreren om het wel verder zo goed mogelijk te doen. Volgens mij zit er namelijk ook een stukje frustratietolerantie in ;)
 
ok Ndy, moet je ook voor je PO-1? Misschien moeten we dan wel op dezelfde dag als ik nu bericht moet krijgen..
Noujah.. ik zie het maar zo: morgen weer een nieuwe dag waarop ik de post kan checke;)

Ik kreeg ongeveer 2 weken nadat ik het opgestuurd had bericht. Het was op een vrijdag en ik moest meteen die dinsdag komen :)

Bij die oog-hand-voet coordinatietest moet je niet het gevoel hebben dat je het hebt verkloot hoor. Punt is dat je het door alle willekeurige bewegingen van het taartpuntje nóóit voor elkaar krijgt 'm goed op z'n plek te zetten. Als je je dat ff realiseert, kun je je veel rustiger concentreren om het wel verder zo goed mogelijk te doen. Volgens mij zit er namelijk ook een stukje frustratietolerantie in ;)

Ja zekers het kan best wel frustrerend zijn, ik had echt een gevoel dat ik het niet gehaald had omdat ik het taartpuntje maar heel even op het streepje had :D
Maar zoals ik al eerder zei gewoon doorgaan en niet opgeven omdat je denkt dat je het verkloot hebt.
 
Als we het dan toch over frustratie van het wachten hebben, met mij hebben ze ook wat leuks gedaan.

Bij de gvss heb ik de laatste vlucht 3 resets gehad. Ik zei dus tegen de instructeur dat het duidelijk was. Die confirmeerde dat. Nadat we geluncht hadden werd 1 iemand meegeroepen. 4 bleven er zitten. Nadat diegen te horen had gekregen dat hij niet door was, werden we alle 4 geroepen. Wij allemaal het zal toch niet. Nadat we in de briefing room zaten, kregen 3 van de 4 mensen het vlieguren boekje. Ikke niet. Ik zal je zeggen, dan ga je door de grond. Die instructeur dacht me dus nog ff in spanning te houden. Is um goed gelukt. Maar toch mn boekje gekregen. Hartslag ongeveer rond de 150.

Maar je leert idd wachten bij de selectie.

Weer terug naar de stand van zaken.
Hoe is het afgelopen met de mensen die PO-1 hadden vandaag?

Zeetsuh
 
Ow foutje airbabe :grijns:

Als je weer thuis bent meteen een verslagje maken van de dag zelf. Vind ik altijd wel leuk om eens een keer door te lezen. Kun je me ook gedetailleerd uitleggen hoe de testjes waren :p:
 
@Ndy..

Ik had mijn pakketje vorige week zaterdag op de post gedaan. Zou nu toch onderhand wat moeten horen dan denk ik zo. Ik wacht geduldig:)

@Airbabe..

Ben zo benieuwd!!! Wanneer ben je klaar?:p

groetjes,

eslouisa
 
@ Hellcat187

Ja dat had ik ook al gezien, (alsnog bedankt) maar ik wil ook weten hoe dat met die test zit met dat balletje die alle kanten opspringt ;)

Ben benieuwd wat de uitslag is van Airbabe :grijns:
 
hm...balletje dat alle kanten op springt?? je bedoelt die staartpunt zeker :p:
maare ik bedoelde eigenlijk airbabe ja.. :angel:
ben zelf eigenlijk benieuwd naar die vierde test, met dat je moet aangeven hoe je vliegtuigen in een goede stand krijgt.
 
Als jullie slim waren geweest, waren jullie op de opendag even naar de stand van het CML gegaan. Kon je gewoon de coördinatie oefeningen doen die je tijdens PO1 krijgt. Een betere voorbereiding kan denk ik niet.
 
Hey iedereen,

Leuk om te zien dat iedereen zo meeleeft, en gister was idd het eerste het geval!!!

IK HEB HET GEHAAAAAAAAALD :D:D:D:D

Dus na mijn keuring door naar een tennistoernooi van mijn stage om daar lekker in het zonnetje te genieten van mijn mooie resultaat. En 's avonds met de afdeling uiteten (niet om mijn resultaat, maar gingen we sowieso doen) Dus pas om half 2 vannacht thuis, en helaas geen tijd meer om mijn toekomstige collega's te informeren!!

Maar vervolg is nu 26 juli intake GVSS, de toets over het blauwe boekje, en daarna afspraak maken voor mijn GVSS!!

Ik heb er nu alweer zin in !!

Groetjes Airbabe :airforce:
 
Intake is makkelijk, als je maar gewoon de stof uit het boekje hebt geleerd en begrijpt wat een vliegtuig doet aan de hand van de gegeven informatie uit het boekje. Je kunnen voorstellen wat de neveneffecten doen, hoe dat er dus uitziet, hoe een bocht gevlogen wordt, hoe je een level-off doet en verder alles wat gewoon letterlijk in het boekje staat als x-checks en powersettings... als je dat allemaal hebt geleerd is het geen probleem meer.
 
Gefeliciflapstaart Airbabe!!

We dachten al wat duurt het lang voordat je iets van je laat horen.:p:

Hoe gingen trouwens de testjes voor jou gevoel? En wat vond je van de luistertest en de 3d test?, want ik hoor meestal dat die vrij pittig zijn!

Nu ff flink studeren voor die GVSS intake en dan zal het wel goed komen!!

Succes!
 
Iedereen zegt altijd dat de gvss makkelijk is en zo,
maar dan vind ik het raar dat er toch altijd wel een redelijk
aantal mensen zijn die meer dan 4 fouten halen.
 
Bedankt allemaal voor de felicitaties, ik zit hier al heel de dag te stralen :).

Tja over hoe het is gegaan had ik natuurlijk al een en ander gezegd. Luistertest was goed te doen. Taartpuntje was wel lastig, 10 minuten is dan lang.

Je kan eigenlijk niets zeggen over hoe het gaat tijdens de tests. Je weet de normen niet en ook absoluut niet hoe het gaat.

Tja en of het mee of tegen viel, haha kan ik eigenlijk niets zinnigs over zeggen. Je bent toch een beetje gespannen en ik had me goed ingeleze op internet. Het is gewoon verstond op nul en knallen!!!

Laat zien wat je kunt en ga ervoor!!

Groetjes Airbabe :airforce:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top