Lay Back,...
Er zijn hier meerdere forum bezoekers die de door mij afgelegde weg gekopieerd hebben. Met zelfs veel meer succes dan ikzelf kan ik wel zeggen!
:radar: André :radar:
Nog bedankt voor alle tips destijds.
Ben zelf rond mijn 32ste begonnen met mn PPL en daarna door heel Europa via de KLM Aeroclub uurtjes gemaakt. Geweldige ervaring, kan het iedereen aanbevelen. In de tussentijd met heel veel discipline en een strak schema mn ATPL theorie distance learning gedaan. Dit naast mijn vorige werk en een startend gezinsleven. Hou hier wel de juiste balans in. Daarna een soort van sabbatical genomen en het modulaire programma van Oxford Aviation Academy gevolgd; Waypoint. Instructeurs waren super, de nazorg slecht. In tegenstelling tot de integrated studenten geen ondersteuning.
Met geluk in 2011 een baan bij Ryanair bemachtigd, daar toen zo'n 75% in het assessment afviel. Nu 7 jaar verder en naast diverse omzwervingen in Europa en Marokko terug in NL. Happy wife en kids is een happy life.
Durf te dromen en ambities te hebben, maar zorg voor realisme en discipline en accepteer soms 2-3 stappen terug om er een aantal naar voren te maken.
Heel veel succes met je beslissingen.