Advies gevraagd

Mjs,, Jongen.

Ik vind het juist fantastisch dat je bij RYR terecht kan. Uberhaupt nu na het behalen van je papieren en dan aan een job komen vind ik echt top.

En niet goed genoeg is onzin. Het is juist super tof om dat soort vluchten te doen. Mooie kisten. 73 8.

Dus ik val jou job echt niet aan.,

Ik heb een andere carriere planning dan jou, maar dat maakt toch niet uit. Het gaat erom dat je je werk doen met veel plezier doet.
 
Echt... wat lúl je nou man, volgens mij probeer jij over je mening over te geven en het te reflecteren op jezelf.

en dan die zin: Worden veel studenten wel geplaatst als je van OAA komt. Is dit nou een vraag of een mening? Ik ben nemelijk wèl geplaatst door OAA bij Ryanair.
Hoezo eerst dat maar en dan ICA? Short haul niet goed genoeg ofzo?

Maargoed daar gaat dit topic helemaal niet over dus laten we deze discussie stoppen.

mvg

Niet zulke lange tenen mjs...

w.b.t. short vs long haul. Ik vloog long haul, maar vlieg nu short haul links. Mijn voorkeur gaat ook uit naar long haul. Andere juist weer naar short haul. Het is gewoon een smaak. Sommige mensen zien ICA als een status, maar dat is natuurlijk grote BS!!! Jou reactie geeft mij ook een beetje die indruk, aangezien je zo fel reageert en denkt dat short haul voor andere misschien niet goed genoeg zou zijn.
Het ene is niet meer of minder, noch makkelijk of moeilijker.

Toen ik in mijn vliegopleiding zat, had ik altijd de voorkeur (mijn studie genoten juist niet) voor de short haul. Nu jaren later zijn de voorkeuren juist omgedraaid. Ik heb een long haul voorkeur en de jongens die ik nog spreek van mijn opleiding juist een short haul. Niets zo veranderlijk als een mens. :biertje: ;)

Sorry dat ik mee ga in dit off topic verhaal, maar kon een reactie helaas niet buitenwegen laten. ;)

Grtz Mike5
 
Mjs,, Jongen.

Ik vind het juist fantastisch dat je bij RYR terecht kan. Uberhaupt nu na het behalen van je papieren en dan aan een job komen vind ik echt top.

En niet goed genoeg is onzin. Het is juist super tof om dat soort vluchten te doen. Mooie kisten. 73 8.

Dus ik val jou job echt niet aan.,

Ik heb een andere carriere planning dan jou, maar dat maakt toch niet uit. Het gaat erom dat je je werk doen met veel plezier doet.

Ik vind dat teveel topics in het Hoe word ik piloot forum verzanden in slap ge-O.H., variërend van irritaties die nergens over gaan tot een soort flower-power-hippie-treehugging gezemel. Ik heb er al een paar keer wat van gezegd, maar kennelijk was ik niet duidelijk. Heb geen trek in een infantilisering van dit forum, dus bij deze een setje groundrules. Deze gelden niet alleen voor Royaldman maar ook voor de andere wannabe's die zich laten meeslepen in deze stijl:

- Ga niet onder elkaar over van alles en nog wat beginnen en hoe gezellig het allemaal is, daar zijn privéberichten prima geschikt voor, voeg elkaar toe in MSN of ga naar een forum als Fok.nl. Of maak desnoods op Airwork je eigen groep aan.
- Er is hier geen postverplichting. Post alleen als je wat te melden hebt.
- De Airwork Gelijkheids Piramide (AGP voor kenners) is nog steeds current!
- Reageer alleen op vragen als je zelf ervaringsdeskundige bent. En nee, als je hier al een jaar rondloopt en zelf veel antwoorden hebt gekregen, maakt je dat geen ervaringsdeskundige. Je geeft wannabe's een verkeerd beeld van de werkelijkheid met mogelijk vervelende consequenties. Laat de tips over aan de mensen die daadwerkelijk een opleiding hebben gedaan en in de cockpit zitten.
- Asjeblieft niet steeds dat overgevoelige reageren op punten, komma's, verkeerd gevallen opmerkingen en dan weer lief alles goed maken en dat je je heus niet aangevallen voelt. Stomvervelend en bovendien topicvervuilend.
- Ga niet gedurende je hele schoolcarriere/studie hier posten dat je over enkele jaren ook aan de vliegopleiding begint en hoe geweldig dat gaat worden, hoe machtig mooi Boeings zijn maar dat ook Airbussen best cool zijn, dat je ook niet neerkijkt op Fokkers en dat je best snapt dat je eventueel in het buitenland zal moeten gaan werken.
 
misschien een beetje overbodig om nog te reageren naar Diana's post (het laatste punt vind ik vooral sterk).

Het maakt mij niks uit wat voor carrière plannen Royaldman heeft! Maakt mij ook niet uit wat Royaldman van long/short haul vindt, misschien dat ik mijn zin niet helemaal goed verwoord heb en het er misschien beter uit had moeten laten.
Het punt dat ik wilde maken uit mijn originele post is al door Diana behandeld.

Groetjes van Marc
 
Back
Top