aanname van nls bij klm

ik heb me eens voor laten rekenen dat het verschil in een carriere klm of hv 7 cijfers inhoud..
dan is op zich die bridgecourse een betere investering dan olie of dollars..

Op die manier kun je natuurlijk alles goedpraten.
Het probleem echter met de bridgecourse is dat je er nog lang niet bent. Pas na de cursus kun je solliciteren bij KLM...dat noem ik dus geen investering maar een gok.

En als het kon, dan zou ik zeker in olie investeren.
 
Op die manier kun je natuurlijk alles goedpraten.
Het probleem echter met de bridgecourse is dat je er nog lang niet bent. Pas na de cursus kun je solliciteren bij KLM...dat noem ik dus geen investering maar een gok.

En als het kon, dan zou ik zeker in olie investeren.

Dan is een vliegopleiding ook een gok. (Haast) geen enkele school geeft baangarantie. Je moet op je eigen kunnen vertrouwen.
 
Avian, dat ben ik niet met je eens. Je doet testen om te bepalen of je de potentie hebt om de opleiding te voltooien danwel verkeersvlieger te worden. Heb je een slechte dag bij een examen, doe je het nog een keer.

Niets is waziger dan een aanname bij een vliegmaatschappij. Heb je een slechte dag bij bijvoorbeeld de COVA, ben je ook je geld kwijt door die bridgecourse.
Je koopt gewoon een toegangsbewijs tot de selektie, that's all.
 
Het gaat nu weer goed met aannemen van nls'ers zijn rond de 8-10 personen aangenomen bij trans en zitten ook rond de 10 mensen in de klm selectie/bridgecourse.
 
Oh, grappig, ik heb juist gehoord dat HV geen NLS'ers meer aanneemt vanwege tegenvallende prestaties.
 
@IZ

Dat is onjuist. Er gaan nog steeds mensen direct van de wachtlijst af richting transavia, niet dat de wachtlijst daar iets mee te maken heeft overigens. €65 euro does the trick...
 
Ik ga er toch even gemakshalve van uit dat als je gewoon geschikt wordt bevonden dat je wordt aangenomen. Maakt niet zoveel uit welke school je hebt gekozen indertijd. Laat niet weg dat als een groot aantal voorgangers van jouw school het verprutst heeft 't misschien de kans verkleint dat je voor een gesprek wordt uitgenodigd. Dussssss......., ook al denk je een streepje voor te hebben dankzij de superieure school die jij dan wel eens even met goed gevolg hebt afgerond, blijf jezelf, onderdruk met alles wat je in je hebt de al dan niet aangeleerde arrogantie en doe dat niet alleen voor jezelf, maar ook voor allen die na jou een kans hopen te maken bij diezelfde tent. Help je in de eerste plaats jezelf mee!
 
Oh, grappig, ik heb juist gehoord dat HV geen NLS'ers meer aanneemt vanwege tegenvallende prestaties.

Bullshit... Echt uit de duim gezogen en opgeblazen... En het wordt echt iedere keer erger gemaakt...
Ik ken een flink aantal AI NLS'ers die bij HV zijn aangenomen... Ik ken een flink aantal AI NLS'ers die de bridgecourse doen... En ik ken ook nog een paar NLS'ers met ervaring die zijn aangenomen bij KLM...

@IZ... Waar heb jij gehoord dat HV geen NLS'ers meer aanneemt???

Overigens is het wel zo dat de NLS/KLS eis bij HV op dit moment niet meer zo hard is omdat ze anders niet aan mensen kunnen komen...
 
Ja vandaar "ik heb gehoord," en dat van instructeurs en iemand van de aannamecommissie. Maargoed, in een maand kan veel gebeuren.
 
Back
Top