42 + helicopterpilotenopleiding, Tips?

Rotorblad.
Geen enkele school geeft baan garantie ook HH niet.

Fernando
Er is inderdaad geen enkele vliegschool die baangarantie geeft. Ik wens je veel succes tijdens je opleiding. Ik baseer mijn verhaal alleen op het feit dat Ik een een aantal ex-studenten van Heli Holland ken die nu bij CHC en/of Bristow vliegen. Ik ben zelf een keer naar de voorlichtingsmiddag toegegaan en dit kwam bij mij proffessioneel over. Ik heb vanwege mijn leeftijd van de opleiding afgezien. Wellicht dat ik nog een keer een sportvliegbewijs ga halen.

Misschien toch de moeite waard om hier eens naar toe te gaan. Want in de luchtvaart doen volgens mij veel indianenverhalen de ronde.
Groet RB
 
Misschien toch de moeite waard om hier eens naar toe te gaan. Want in de luchtvaart doen volgens mij veel indianenverhalen de ronde.

Ik ben er geweest en vondt het een leuk verhaal maar erg duur die opleiding. Daarom kijk je verder dan je neus lang is.
En trouwens als jij zoveel piloten kent die (Indianenverhalen vertellen) bij CHC werken dan kunnen ze jou dat toch ook wel even vertellen dat je voor een heli opleiding niet in Nederland moet zijn. maar ja iedereen moet de school uit kiezen die bij je past.
 
Last edited:
Back
Top