F
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • Beste Jantine,

    Allereerst mijn excuus voor de laten reactie. Ik ben namelijk al enige tijd niet meer op airworks geweest.Wat leuk dat je heli vlieger wilt worden. Ik kan je zeggen het is een mooie beroep. De Ba is een zeer goede school en ik heb daar ook met alle plezier van mijn tijd daar genoten. De reden waarom BA over HH is ,omdat je bij de Ba weet dat als je begint met de opleiding in september je weet dat je augustus klaar bent met alles. Bij HH is dat niet zo daar praten ze je naar binnen, jij betaald alles en vervolgens gaat als heel rustig aan. De klassen zijn klassikaal je begint met 7 weken fulltime theorie daarna begin je tevliegen en is de rotatie de ene week 2dgn groundschool en 3 dgn vliegen en de week daarna is het andersom.

    Succes met je research en als je wilt kan je mijn altijd een PM sturen of als je het makkelijker vindt kan je mijn ook bellen op 0624238889.

    Met vriendelijke groet,

    Henrique Fernando Duister
    Hallo Fernando,

    Ik ben Jantine, 19jaar, en wil dolgraag helikoptervlieger worden.
    Zelf zit ik er aan te denken om ook naar Bristow Academy te gaan. Ik heb er goede verhalen over gehoord en mijn eerste indruk is ook positief.
    Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept en al die afkortingen zeggen me ook nog niet zo veel. Ik wil dus graag beroeps heli vlieger worden en in Nederland werken (als dat lukt). Welk 'pakket' met ik dan hebben?

    Ik ben ook benieuwd hoe jij BA hebt ervaren. Waarom heb je voor BA gekozen en niet voor bijvoorbeeld Heli Holland? Is de sfeer goed, zijn de instructeurs gemotiveerd en beschikken ze over goede vliegkwaliteiten, lopen er veel vrouwelijke vliegers in opleiding rond, wat is de gemiddelde leeftijd, hoe is de huisvesting, hoe ziet een lesdag eruit, zijn er klassen of is het individueel?

    Kortom genoeg vragen.

    Groeten Jantine
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top