Search results

  1. W

    U fly Mike te koop

    Ik heb een u fly Mike te koop met 5 pins connector. ZGAN is 3 maanden gebruikt. Stuur een pb bij interesse.
  2. W

    aanname stop Sunexpress...

    Wat zijn hiervan de gevolgen voor Stella studenten?
  3. W

    Horror jaar....

    Hoor of zie hier niets over de laatste jaar cijfers. Mij dunkt dat daar wel wat gedachten over zijn. 1,55 mrd euro... 436 miljoen alleen voor vracht, met veertien kisten WTF, nog geen 10% vd totale omzet...dat is ong dan 90.000 euro per dag per vliegtuig!!! Kan iemand mij uitleggen waarom er...
  4. W

    Apps voor windows mobile

    Is er voor windows mobile ook zo'n handige aero-weather app te krijgen, zoals op de i-phone? Ik kan zoiezo weing nuttigs te vinden voor windows, iemand???? grt
  5. W

    Amsterdam Airlines

    Hoe staan de zaken er op dit moment voor bij AA? Zie ze al even op SPL staan een op buffer en een op oost wv een zonder benaming. Dacht dat ze in het midden oosten vlogen of moet dat nog gebeuren?? grt
  6. W

    gezocht praktische vliegtas

    Mn tas is na jaren trouwe dienst versleten. nu begint dus weer de zoektocht naar een fatsoenlijke vliegtas. Iedere keer vind ik het vrij lastig iets naar mijn zin te vinden. Niet te groot, licht en zwart. Hebben jullie suggesties??? grt
  7. W

    Laughing Knife naar Easy

    Transavia directeur Cor Vrieswijk maakt de overstap naar Easy-Jet, heren hou hem in de gaten die nick-name heeft ie niet voor niets!!! grt
  8. W

    Geschikte camera voor luchtfoto's?

    Waarschijnlijk herkennen jullie dit wel; Het ziet er allemaal prachtig helder uit, maar zodra je een foto vanaf n tamelijk hoog cruise level maakt is het toch redelijk vaag en/of onscherp. iemand? grt
Back
Top