Hoor of zie hier niets over de laatste jaar cijfers.
Mij dunkt dat daar wel wat gedachten over zijn.
1,55 mrd euro...
436 miljoen alleen voor vracht, met veertien kisten WTF, nog geen 10% vd totale omzet...dat is ong dan 90.000 euro per dag per vliegtuig!!!
Kan iemand mij uitleggen waarom er daar niet nog meer in gesneden is/wordt, is het ook daar van levens belang routes bezet te houden??
Maersk, die zal zich ieder dag van de week een rolberoerte lachen dat er iemand zo gek was om die 50% martinair te willen kopen.
Ongelofelijk, dan hebben we het nog niet over verkeerd hedgen a 2 miljoen per dag!!!
ik hoop dat er daar snel wat mensen wakker worden en hun ego en arrogantie over boord zetten en de boel eens echt gaan aanpakken voor dat het spaarboekje leeg is...
shoot
Mij dunkt dat daar wel wat gedachten over zijn.
1,55 mrd euro...
436 miljoen alleen voor vracht, met veertien kisten WTF, nog geen 10% vd totale omzet...dat is ong dan 90.000 euro per dag per vliegtuig!!!
Kan iemand mij uitleggen waarom er daar niet nog meer in gesneden is/wordt, is het ook daar van levens belang routes bezet te houden??
Maersk, die zal zich ieder dag van de week een rolberoerte lachen dat er iemand zo gek was om die 50% martinair te willen kopen.
Ongelofelijk, dan hebben we het nog niet over verkeerd hedgen a 2 miljoen per dag!!!
ik hoop dat er daar snel wat mensen wakker worden en hun ego en arrogantie over boord zetten en de boel eens echt gaan aanpakken voor dat het spaarboekje leeg is...
shoot