Search results

  1. J

    TK: Bose A20 headset twin plug no bluetooth

    Beste, Ik wil de extra headset die ik extra voor passagiers heb te koop aanbieden. Is slechts weinig gebruikt, ongeveer 20 vlieguren en hierdoor in een zeer goede staat. Vraagprijs 600 euro, op te halen regio Haarlem. Gereserveerd
  2. J

    PPL en vervolg

    Beste leden, Als het allemaal een beetje mee zit (voornamelijk het weer) hoop ik dit jaar nog mijn PPL brevet halen. Theorie, LPE en RT heb ik al behaald. Ik ben daarom al bezig naar het kijken voor het vervolg en benieuwd hoe andere dit hebben aangepakt. Momenteel les ik wekelijks vanaf...
  3. J

    Examen pogingen theorie PPL

    Beste, Ik heb een vraag over het aantal pogingen dat je mag doen om je theorie voor PPLA te halen. Volgens de site van het CBR zijn dat er 8. Volgens de overheid is het onbeperkt. http://wetten.overheid.nl/BWBR0017237/geldigheidsdatum_03-06-2013 Kan ik ervan uit gaan dat de informatie van...
  4. J

    Slapende voeten

    Beste leden, Sinds kort ben ik begonnen met de opleiding voor PPL en lees ik mee op dit forum. Het forum heeft mij al veel antwoorden gegeven maar ik heb nu toch zelf een vraag. Ik merk dat, na verloop van tijd tijdens een les, mijn voeten een beetje beginnen te slapen. Ik vroeg me af hoe dit...
Back
Top