PPL en vervolg

JJA

New member
Beste leden,

Als het allemaal een beetje mee zit (voornamelijk het weer) hoop ik dit jaar nog mijn PPL brevet halen. Theorie, LPE en RT heb ik al behaald.

Ik ben daarom al bezig naar het kijken voor het vervolg en benieuwd hoe andere dit hebben aangepakt.

Momenteel les ik wekelijks vanaf vliegschool Hilversum. Omdat dit niet in clubverband is ben ik bang om straks in een ‘zwart gat’ te vallen. Uiteraard kan ik daar een vliegtuig blijven huren maar ik zou ook graag vliegen met andere gebrevetteerde om – zeker in het begin - veel ervaring op te doen en om uiteraard mooie vluchten te maken.

Ik ben daarnaast voornemens om toch wel om de week op de zondag te gaan vliegen en ik denk dat het daardoor goedkoper is om in te stappen met een participatie via een stichting of een vliegclub.

Weten jullie van beschikbare participaties op Hilversum? Op Lelystad zag ik dat er meerdere beschikbaar zijn maar dat is voor mij toch weer ietsje verder rijden. Hilversum heeft dus de voorkeur maar ik sluit Lelystad ook zeker niet uit.

Graag hoor ik van jullie ervaringen / antwoorden.

Alvast vriendelijk bedankt!
 
Back
Top