Search results

  1. Thioda

    TE KOOP Telex Airman 8

    Half jaar gebruikt. Vraagprijs € 500,- excl verzendkosten.
  2. Thioda

    TE KOOP Bose A20 (2022) VERKOCHT

    Bose A20, van eind zomer 2022. Maar 1 jaar en 4 maanden gebruikt. Garantie loopt nog tot zomer 2027. Lemo, blauwe tand. Ouderwets batterijen erin duwen kan ook volgens mij. Excl verzendkosten vraagpijs € 920,-
  3. Thioda

    Brexit, NL'ers die in VK werken

    Vroeg mij af of er hier meer NL'ers zijn die in Engeland werken maar in Nederland wonen. Ik heb een S1/E106 formulier voor mijn zorgverzekering in NL, zit nu op de wachtlijst (letterlijk 16 weken) voor een verlenging. Zijn er meer collega's hier met dat probleem? En hoe zien jullie het gaan na...
  4. Thioda

    Gebruik van Spaans in Spaans luchtruim

    Misschien heb ik het gemist maar deze nog niet gezien op het forum. Vragenlijst voor piloten over het plan om Spaans te gaan gebruiken op bepaalde (grote) Spaanse luchthavens. Want dat wat de Fransen hebben werkt oh zo goed. https://www.fomento.gob.es/DGAC/SurveySERA14015 Beetje laat maar nog...
  5. Thioda

    artikel cabin crew

    Voor wie Blendle heeft, een interessant artikel over de cabin crew: https://blendle.com/i/trouw/prijsvechter-ook-op-de-arbeidsmarkt/bnl-trn-20170621-8291544?sharer=eyJ2ZXJzaW9uIjoiMSIsInVpZCI6Impwc2VwcCIsIml0ZW1faWQiOiJibmwtdHJuLTIwMTcwNjIxLTgyOTE1NDQifQ%3D%3D
  6. Thioda

    Easyjet AMS copi's

    Even waarschijnlijk open deuren intrappen maar het is moeilijk info te vinden op het internet. Ik vroeg me af of ze in de toekomst nog copi's zoeken voor de AMS basis? Zo ja komen die dan puur intern of hebben extern ook een kans? NTR hier dus waarschijnlijk fat chance maar wilde het even...
  7. Thioda

    vraag betreffende checklists

    Beste lezers, kollega's, Dit spookt al een tijdje door mijn kop: wat voor filosofie hanteren andere maatschappijen als het aankomt op de Normal checklist? Hebben jullie de "follow up" of de "read and do" variant? Graag even erbij zetten welke club het betreft. Indien je vreest voor je...
  8. Thioda

    Radio altitude minima vraagje

    Beste lezers, kollega's, Bij sommige kaartjes, zoals de ILS 14 in LSZH, zie je soms voor de CAT 1 minima twee getallen staan. De standaard DA, in dit geval 1610 ft, maar ernaast nog een RA van 187 ft. Moet je dan toch altijd die RA erbij zetten als je de mogelijkheid hebt? Ik was namelijk in de...
  9. Thioda

    Nachturen loggen

    Beste lezers, Het is bij mij bekend dat hier al enige topics over geschreven zijn. Ook heb ik al wat uitvoerig Google werk achter de rug maar één ding blijft mij onduidelijk. Logt men nu nachturen vanaf zonsondergang tot zonsopgang of moet men loggen vanaf zonsondergang + 15 min tot zonsopgang...
  10. Thioda

    'Luchthaven Berlin Brandenburg pas eind 2013 open'

    http://www.luchtvaartnieuws.nl/nl-NL/Article.cms/Airports/Luchthaven_Berlin_Brandenburg_pas_eind_2013_open Werkelijk belachelijk....
  11. Thioda

    vraag omtrent VOG / Strafblad

    Momenteel heb ik de grootste moeite om een 'Zuverlässigkeitsüberprüfung' te krijgen. De Duitse autoriteiten willen zwart op wit zien dat ik minstens de afgelopen 5 jaar een vrij strafblad heb. Je kan als individu geen kopie van je strafblad opvragen (dat alleen al is bespottelijk, enfin)...
  12. Thioda

    Tips voor gesprek OLT

    Beste lezers, Binnenkort heb ik een gesprek bij de OLT, vroeg me af er nog mensen zijn die wat meer van die club afweten? Mogelijks tips of informatie die handig kunnen zijn, zijn natuurlijk altijd gewaardeerd. Alvast bedankt, Thoida PS: Ik realiseer me dat dit officieel het Lufthansa /...
Back
Top