Search results

  1. HvdZ

    West Atlantic

    Is iemand bekend met de selectie procedures van deze maatschappij? word gedaan door ect (elite crew training) http://www.westatlantic.eu/Training-Recruitment West Atlantic is samenwerking tussen West air Sweden/Luxembourg en Atlantic Airlines. Misschien dat iemand mij kan helpen met...
  2. HvdZ

    Navraag sollicitatie

    Heren/damens vliegerts, Ik vroeg me af, onder elk sollicitatie formulier/document etc. staat altijd dat door de ENORME belangstelling voor de positie voor vlieger er geen response kan komen als je afgekeurd word en als je na gaat vragen hoe het gesteld is met je aanmelding dit kan leiden tot...
  3. HvdZ

    Luchtvaart Films & Series

    Heren und Damens, aangezien dit in een ander topic werd besproken (:offtopic:) Hierbij de vraag om jouw favoriete film en/of serie dat luchtvaart/luchtmacht/enigszins vliegend gerelateerd is te posten! Nosig kwam met de onderstaande serie; Hopelijk volgen er meer van dit soort links/trailers!
  4. HvdZ

    Aer Lingus recruitment

    Heren und Damens, Vorige maand heeft aer lingus gevraagd naar f/o's op de a320 vloot. Op 10december is de lijst gesloten. Ik heb mij hiervoor ingeschreven en vroeg me af of er nog meer Hollandersch dit ook gedaan hebben en of iemand al wat te horen heeft gekregen van mr Lingus. Dit was wat ik...
  5. HvdZ

    mcc&crm

    Heren und Damens, even voor de opheldering; Wat is nu precies het verschil tussen mcc en crm trainung? Alvast bedankt!:grijns:
  6. HvdZ

    Brevet nr.

    Heren und Damens, Ik zou ff wat opheldering willen hebben over het brevet nummer. Je JAA- Licence number, is dat nu het nummer weergeven als BSN / Licence number JAA-LIC NL/ en dan je bsn nummer óf Is het je medical nummer, ik hoor nu van verschillende mensen verschillende verhalen over wat...
  7. HvdZ

    DHL-First Officers

    Heren und Damens, Via de site interpersonal zag ik vacatures staan voor dhl fo's en captains voor de b757 based in Leipzig. Ik vroeg me af of er mensen ervaring hebben met dhl? Mensen die er werken of selecties hebben gedaan/ gaan doen in the near future? Grtz Koos Werkloos
Back
Top