Aer Lingus recruitment

HvdZ

New member
Heren und Damens,

Vorige maand heeft aer lingus gevraagd naar f/o's op de a320 vloot.
Op 10december is de lijst gesloten.

Ik heb mij hiervoor ingeschreven en vroeg me af of er nog meer Hollandersch dit ook gedaan hebben en of iemand al wat te horen heeft gekregen van mr Lingus.
Dit was wat ik ontving;
We are in the process of screening all applications and should you meet our criteria we may be back in contact with you.

Zijn er mensen die al verder in de selecties zijn/waar aer lingus meer contact mee heeft gehad?

Greetz
 
Hi,

Heb ook bij AL gesolliciteerd. Zelfde standaar response gehad.
Ik denk dat er geen low timer in Nederland is die niet voor dit soort kansen gaat.... Toch..?
Tenzij je niet op zoek bent natuurlijk ;-)

Groet,

Thisisit
 
Vijf keer dezelfde email binnen een uur gehad van ze...onder meer met een lijst adressen van andere sollicitanten attached.

Verder vermoed ik dat degenen met herhalingen op checks en of voor theorie examens het wel kunnen vergeten. Dit gezien de vragenlijst die ingevuld moest worden.
 
Aer Lingus, da's toch zo'n nationale carrier die je een typerating, eerlijk salaris en uniform geven.....?

Da's zooooo 2009, daar heeft vast niemand op gesolliciteerd. :593:
 
Haha Kermit, precies!
Normaal reageer ik ook alleen op P2F schemes. Ik dacht laat ik eens iets anders proberen :)
 
Vijf keer dezelfde email binnen een uur gehad van ze...onder meer met een lijst adressen van andere sollicitanten attached.

Verder vermoed ik dat degenen met herhalingen op checks en of voor theorie examens het wel kunnen vergeten. Dit gezien de vragenlijst die ingevuld moest worden.

Ja precies dat dacht ik dus ook al.
En het feit dat er genoeg mensen van mijn leeftijd mét wat uurtjes a320 zijn helpt ook niet:grijns:
Ik vroeg me af of er überhaupt Hollandersch contact hebben met de Ieren.
Op pprune las ik namelijk dezelfde response als hier.(alleen een conformatie mails ontvangen)

Zou het feit dat na deze vraag van vliegers, vóór de smeekbede om geld van de Ierse regering was iets uitmaken?
Dat ze nu misschien denken, nah we wachten nog wel ekkes?:p
 
Hoezo zouden ze. Staat relatief los van elkaar denk ik. Verder is het toch prima, conformatie email gehad, nu is het afwachten wanneer ze klaar zijn met het grove filteren en de eersten op selectie mogen komen.
 
Iemand al iet sgehoord van Aer Lingus? Ik ga over paar dagen op selectie in Dublin. ben enkele dagen geleden gebeld out of the blue.
als er iemand is die meer weet over het interview en of de testjes die gedaan worden, heel graag ;)
groetjes
 
Back
Top