Search results

  1. S

    MFA of...?

    Heren en Dames, Zoals vele andere heb ik ook de droom om verkeersvlieger te worden, maar hoe? Op dit moment ben ik 20 jaar. Ik heb mijn HAVO niet afgerond omdat toen de focus op het voetballen lag, helaas heeft een zware blessure daar ook een punt achter gezet. Vervolgens heb ik de MBO4...
  2. S

    Cockpitbezoek met KLM/Schiphol pas?

    Heren, Voordat de KLM definitief afscheid neemt van de prachtige Fokkers zou ik graag nog een keertje met dit toestel willen vliegen. Ik ben daarom van plan volgende maand één dag op en neer te vliegen om dit te realiseren. Nou vroeg ik me af of het mogelijk is om dit vanuit de cockpit mee te...
  3. S

    Babbeltje?

    Hey Ryanair vliegers, Ik vlieg 12 Februari met Ryanair op en neer naar STN vanaf EIN. Zijn er vliegers toevallig op die vlucht die mij na de vlucht wat foto's van de cockpit kan laten maken en eventueel tijd heeft voor een babbeltje? Ik kom aan met de ochtend vlucht, zal gaan spotten en dan...
  4. S

    PH-OEJ

    Hallo, Aangezien ik een harcore flightsimmer ben die alles realistish probeert te doen, is mijn vraag het volgende: Is er een transavia vlieger die de loadsheet heeft van de PH-OEJ? Ik heb eens na de vlucht om een loadsheet gevraagt van een -700, en dat was een lege witte. Deze wijken nog wat...
Back
Top