Cockpitbezoek met KLM/Schiphol pas?

Soepkip

New member
Heren,

Voordat de KLM definitief afscheid neemt van de prachtige Fokkers zou ik graag nog een keertje met dit toestel willen vliegen. Ik ben daarom van plan volgende maand één dag op en neer te vliegen om dit te realiseren.

Nou vroeg ik me af of het mogelijk is om dit vanuit de cockpit mee te maken? Ik heb een Schiphol platform en KLM pas. Maak ik meer kans bij vertoning van deze pasjes of heb ik hier vrij weinig aan?

Ik loop momenteel stage bij KLM en na 15 november zijn ze niet meer geldig..

Daarbij schijnt de KLC crew altijd zeer vriendelijk te zijn. :)

Groetjes,

Soepkip
 
Denk niet dat die pasjes veel effect hebben. (Er hebben een hoop mensen een schipholpas)
Proberen staat altijd vrij
 
KLM pas is in principe toegestaan als je ipb reist, dus ik zou er persoonlijk ook weinig problemen mee hebben bij een geboekt ticket. Maar goed, dit is slechts mijn mening, en het komt op de korte vluchten die we doen ook niet altijd uit.
 
Dit is niet het medium om dit te vragen, aangezien geen enkele vlieger op een openbaar forum zal erkennen dat hij/zij iemand op de klapbank meeneemt, maar wat B767-300ER zegt is in ieder geval onzin. Als wel-KLM er kan ik je melden dat onze procedures ons best wel wat ruimte geven voor het meenemen van collega's.

Probeer intern (via je leidinggevende van je afdeling) het juiste kanaal te vinden naar de vliegdienst (SPL/ZV) en je zult een heel eind komen.
 
Onzin? Geen onzin. En dat is puur gebaseerd op ervaringen. Jouw mening is echter anders ;-)

Mijn wederhelft is met haar schipholpas nog nooit in de cockpit van de KLM gekomen, ondanks herhaaldelijk vragen... Of elke andere maatschappij.

Dat het kennelijk met een KLM pas(die je zelf met een eenvoudige cardprinter kan printen) wel mag, oordeel ik ook niet over (ik maakte de opmerking dat er veel mensen een schipholpas )
Ik zei dat je met een schipholpas weinig kans maakte omdat zoveeel mensen deze hebben.

Kennelijk is ze nog nooit bij jou aan boord geweest..

Groetjes

:biertje:
 
Op de heenweg op de klapstoel gezeten, thanks allen voor de suggesties!

Zeer vriendelijke crew beide vluchten. Aangezien de KLM werelddeal weken net zijn begonnen voel ik me bijna genoodzaakt weer een retourtje te doen volgende maand.. :D
 
Back
Top