Search results

  1. D

    KLS prijsverhoging

    Prijsaanpassing kosten vliegopleiding in 2012 In 2007 is de prijs voor de opleiding tot verkeersvlieger aan de KLM Flight Academy vastgesteld op €117.500,00. Los nog van de gedurende deze vijf jaar gestegen kosten zijn er ook een aantal elementen toegevoegd aan de opleiding zoals bijvoorbeeld...
  2. D

    Economische onrust

    Heren, dames, De laatste tijd beginnen steeds meer landen in benarde financiële situaties te geraken. Zo is bij jullie wel bekend dat Griekenland haar schulden niet meer kon (kan) betalen, waar de EU -en zo ook de euro (€)- onder druk door komt te staan. Hiernaast dreigen ook een aantal andere...
  3. D

    GPL halen

    Beste Airworkers, Ik heb uitvoerig door de kennisbank gespit en op internet gezocht, maar een antwoord op mijn vraag ben ik niet tegen gekomen. Dus leek het mij gepast een nieuw topic te openen. Ik volg de opleiding AP&M te Groningen. Nu is het zo dat ik -en een aantal klasgenoten- het GPL wil...
  4. D

    Gevolgen van het vliegverbod

    Om niet de andere treads te 'vervuilen' open ik hier een nieuw onderwerp. Er wordt nu al gesproken van een grotere crisis voor de luchtvaart dan na 11 september. Bovendien ging het al niet zo goed door de economische crisis die nog steeds gevolgen heeft. Dit heeft uiteraard zeer grote...
  5. D

    Lesvliegtuig neer

    Lesvliegtuig beschadigd bij landing Groningen Airport Eelde Weet iemand of de kist van de KLS, DFA of ACE is? Ben in ieder geval heel erg blij dat het goed is afgelopen! Alvast bedankt, DCP
  6. D

    Vlieguren

    Beste mensen, Stel dat je coco bent bij laten we zeggen KLM. De enige momenten dat je dan aan het 'vliegen' bent is tijdens de ICA vluchten als de Flight Crew moet rusten in de OCR of gewoon tijdens de vlucht een keer. Tellen dan alleen de uren dat je op 1 van de 2 stoelen zit mee als...
  7. D

    Boeing of Airbus

    Wat vind jij de mooiste vliegtuigen? Een soort van poll tussen twee bekende giganten; Boeing en Airbus. Ik vind zelf Boeing veel mooier en ook de cockpits zijn mooier (vind die joysticks van Airbus maar een raar idee. Lijkt me ook niet fijn om mee te vliegen). Ik bedoel de 787 en 747-8 zijn...
  8. D

    Voor wannabe's like me!

    Verwijderd door gebruiker.
Back
Top