Search results

  1. R

    Dubai Airshow 2011

    geachte iedereen, zijn er hier nog mensen die naar de dubai airshow gaan?. Of ervaring hebben met Dubai. zoals dingen die leuk zijn om te doen. we gaan 6 dagen (waarvan 2 dagen reizen) waarvan waarschijnlijk 2 dagen naar de show, 1 dag de stad in en houden dan 1 dag over voor een andere...
  2. R

    7 dagen per uur.

    AMSTELVEEN - KLM-klanten kunnen de luchtvaartmaatschappij voortaan 24 uur per dag en 7 dagen per uur bereiken via Facebook, Twitter en Hyves. 'Volgers' van KLM kunnen op de social media terecht met vragen over reisgerelateerde zaken. Tot nu toe was de service tussen 8.00 uur en 23.00 uur...
  3. R

    waarom motoren onder de vleugels

    waarom worden motoren onder de vleugels gemonteerd, en niet daarboven op? Dit lijkt mij toch handiger in geval van een noodlanding op water omdat je een schoon glijvlak heb en niet het probleem van de motoren die het water raken. gr Richie1240,
  4. R

    Misselijk voor vlucht

    hoi hierbij een vraag. ik heb de laatste tijd (laatste 8 maanden) vaak last van misselijk zijn voor de vlucht en dit is dan weer over zodra we ongeveer een half uur vliegen. hier heb ik vroeger nooit last van gehad op vluchten, en begin nu te twijfelen of ik nog wel piloot moet/wil worden. weet...
  5. R

    HBO opleiding Aviation.

    heb ik met de HBO opleiding Aviation, en dan de richting Aviation Flight (is technische opleiding + halen van brevet). Meer of minder kans om aan de slag te kunnen als piloot.? En heb ik uberhaupt een goede kans om te worden aangenomen met MBO-4 Werktuigbouwkunde. alvast bedankt.
Back
Top