7 dagen per uur.

richie1240

New member
AMSTELVEEN - KLM-klanten kunnen de luchtvaartmaatschappij voortaan 24 uur per dag en 7 dagen per uur bereiken via Facebook, Twitter en Hyves. 'Volgers' van KLM kunnen op de social media terecht met vragen over reisgerelateerde zaken. Tot nu toe was de service tussen 8.00 uur en 23.00 uur beschikbaar.

KLM belooft dat klanten binnen één uur antwoord krijgen. Eventuele problemen worden binnen 24 uur opgelost, aldus de luchtvaartmaatschappij. Volgers kunnen hun vragen in het Nederlands en Engels stellen. Later worden daar mogelijk nog andere talen aan toegevoegd.

deze fouten komen de laatste tijd steeds vaker voor op luchtvaartnieuws.
 
Bah, een tikfoutje mag iedereen al eens begaan. Deze vond ik eigenlijk vooral grappig, want het is een gewone vergissing, zoals we allemaal al eens begaan, geen slordigheid. Eens nalezen ware wel mooi geweest, natuurlijk. Maar enkel wie vrij van zonde is, mag de eerste steen werpen.

Maar jawel, zorg voor taal is geen mode meer. Vanuit het Zuiden erger ik me bijzonder aan de bewuste slordigheid die ik veel bij Noord-Nedertalers vaststel; maar de eerlijkheid gebiedt te erkennen dat het in het buitenland niet anders gaat.

Bv. op Engelse forums wordt er volop verward tussen your en you're, en tussen it's en its (wat ze daar blijkbaar noemen "the tailor's apostrophe. En op sommige Franse forums zou ik een volle dagtaak kunnen invullen met het verbeteren van elementaire fouten. Eigenlijk doen de Duitsers het nog redelijk, op dit punt. Maar je taal verzorgen is geen mode meer, nee, helaas.
 
Last edited:
Back
Top