Search results

  1. D

    Dubbele Belasting Problemen

    Hoi! Als helikopterpiloot zit ik in een soortgelijke situatie en ben op zoek naar een goede belastingadviseur hiervoor. Woon NL, werk Africa. Iemand suggesties voor een goede adviseur die tevens de jaarlijkse aangifte kan verzorgen?
  2. D

    Lifter 18-10-12 Van Lelystad naar Teuge

    ...
  3. D

    Leuke velden in de Alpen

    LSGB heeft gruwelijk lekkere salades en broodjes. Leuke oude vliegkaarten zitten er ook op de tafels.
  4. D

    Amerikaanse afspraken

    Een rare vraag misschien, maar ik denk dat er hier wel mensen op het forum zijn die me kunnen helpen. Ik ben bezig met een idee om als app uit te brengen. Dit gaat om planning/afspreken/boeken. Bijv. hier in Nederland maken we eerst een afspraak bij de tandarts alvorens we er naar toe gaan...
  5. D

    Portable Heli H

    Om te mogen landen met de helikopter, niet zijnde een vliegveld, ben je verplicht de letter H groot afgebeeld te hebben liggen bij je landingsplaats. Nu ben ik met zo'n letter bezig, maar zoek tips en hulp! Nu wil ik het op een los doek/zeil doen, om het ook ergens anders te kunnen gebruiken...
  6. D

    GoPro camera modificeren

    Dag techneuten, ik zoek iemand die verstand van electronica/audio heeft. Probleem is namelijk het volgende: Tijdje terug een GoPro HD camera aangeschaft, en deze gebruik ik elke les om deze te filmen om het later thuis op m'n gemak nog eens terug te kijken als een re-flight, en leuke beelden...
  7. D

    Spiderman ontmaskert op EHLE!

    Eindelijk heeft hij z'n plek gevonden.. :1855: http://airport.benp.nl/
  8. D

    Vliegers vacature vrij?

    http://www.ahfc.nl/ Bij 'Vacatures' -> 'Vliegers'
  9. D

    Prive berichten

    Hallo, weet iemand misschien waar je je verzonden berichten kunt vinden in je priveberichten? Of ik kijk zo krom, maar het lijkt er op dat de verzonden berichten niet bewaard worden, klopt dat? Als ik naar 'spring naar map: verzonden berichten' wil, is hij leeg. Terwijl ik wel verzend...
  10. D

    helipiloot worden in deze tijden?

    ...
Back
Top