Amerikaanse afspraken

Een rare vraag misschien, maar ik denk dat er hier wel mensen op het forum zijn die me kunnen helpen.

Ik ben bezig met een idee om als app uit te brengen. Dit gaat om planning/afspreken/boeken. Bijv. hier in Nederland maken we eerst een afspraak bij de tandarts alvorens we er naar toe gaan.

Nu is mijn vraag, waarvoor maken Amerikanen afspraken? Zijn hier mensen uit de US die me kunnen helpen?

Mvg,
Dreamflyer
 
Behalve dat vooral Nederlanders bij de gemiddelde expat erom bekend staan voor álles een afspraak te maken, het liefst in een agenda of mooie App. Zelfs een biertje onder vrienden.
 
Bwah, ik ben geen Nederlander, maar noteer wel al mijn afspraken want anders vergeet ik ze geheid... trouwens, dan nog soms wel...
 
Een afspraak bij de kapper bijv. schijnen ze niet te kennen in the US? Klopt dat? Heb ik me laten vertellen. Daar lopen ze in en uit. In Nederland werkt dit wel veel op afspraak. Mocht dit ook hetzelfde zijn, hoor ik het ook graag :)
 
Bwah, ik ben geen Nederlander, maar noteer wel al mijn afspraken want anders vergeet ik ze geheid... trouwens, dan nog soms wel...


Mwah, wat mij betreft ben je gewoon nederlander, hoor. ;) Dat akkefietje van 1830 is nauwelijks het noemen waard, en vorig jaar zag het er aardig naar uit dat jullie weer vrolijk terug wilden komen... :biertje: (niet vergeten je bier en frietjes mee te nemen, dat spul hier is niet te gebruiken.)

Misschien ligt het aan onze grootste gemene deler, de nederlandse taal...
 
De kapper.... als je voor $15 klaar wilt zijn dan heb je geen afspraak nodig, wil je naar een gerenomeerde tent met een dure naam (en geen Vietnamees die geen Engels spreekt) dan heb je wel een afspraak nodig, zeker als het een vrouwelijk koppie betreft dat iets meer nodig heeft dan alleen wat haar afknippen.
 
Back
Top