Search results

  1. Wessen

    Artikel luchtvaartsector

    Beste vliegers, geïnteresseerden, ab initio's, Voor school krijg ik dit jaar de opdracht om een artikel te schrijven. Dat weet ik nu al en dus ben ik daar al mee bezig geweest. Na er een paar uur aan gewerkt te hebben kwam ik op het idee om dit artikel(dat verder uitgebreid/verbeterd zal moeten...
  2. Wessen

    Registratie vliegtuigvloot

    Beste luchtvaart gerelateerden:grijns:, Ik ben op het moment bezig met een examenopdracht voor informatica met als onderwerp 'Nederlandse vliegtuigvloot'. Het is dus de bedoeling dat ik een (groot) deel van de PH vloot in m'n database verwerk. Ik kan me herinneren dat er een site was waarop...
  3. Wessen

    Leeftijd aanmelden op een vliegschool.

    Beste Airworkers, Ik ben al een tijdje aan het twijfelen over de datum van aanmelding voor een vliegschool. Ik ben nu 15 en doe 4 HAVO. Bij vele vliegscholen is het, het geval dat je deel mag nemen aan de selectie als je je overgangsrapport naar de examenklas hebt ontvangen. Op dat moment ben...
  4. Wessen

    Minimum leeftijd KLS selectie

    Goedemiddag, Allereerst de beste wensen voor 2009. Ik ben al een tijdje aan het kijken naar de situatie bij de KLS, ik ben vrijwel zeker om deze zomer selectie te gaan doen aan de KLS. In deze situatie lijkt dat me niet erg handig. Ik ben 15 dus nog jong genoeg, ik doe momenteel 4 HAVO N&T. Nu...
Back
Top