Search results

  1. K

    oscar voor KLM

    eindelijk gerechtigheid :biertje: http://www.luchtvaartnieuws.nl/nl-NL/Article.cms/Airlines/KLM_wint_voor_het_eerst_Oscar_reiswereld
  2. K

    begin drukte

    de mensen worden weer terug geroepen van hun "vrijwilligers"-baantjes , er vertrekken er weer naar de KLM , het aantal vlieguren omhoog geschroefd endat alles om de productie voor het komende jaar voor elkaar te krijgen . zou er dan toch nog wat doorstroming komen?:D
  3. K

    5% meer boekingen

    heel voorzichtig wat licht aan het einde van de tunnel ?:biertje: (Bron FD)
  4. K

    Vliegers worden veroordeeld tot 10 jaar cel.

    Je ziet de laatste tijd steeds meer van dit soort ontwikkelingen in meer of mindere mate. Het O.M. bijvoorbeeld wat vooraan stond na de crash van T.A. Ik vind het een enge gedachte om te zien hoe er vanuit de corrigerende macht een tendens is ontstaan om indirect onze veiligheidscultuur in de...
  5. K

    nieuwe bestemmingen klm

    linkoping -zweden met fokker 70 nantes -met embraer af dallas -ford worth - a330-200 panama city - md 11 portland usa -a330-200
  6. K

    dvd cityhopper

    hallo , ik ben al een poosje op zoek naar de DVD : KLM Cityhopper UK Cityhopper Nergens meer te krijgen . Wie weet een oplossing
  7. K

    medisch vraagje

    ik heb verstopte sinus holtes. Zeer pijnlijk bij het dalen etc. Heeft iemand een goede werkende oplossing , behalve stomen - flesjes Otrivin ?
  8. K

    aannames KLM

    momenteel gaat het vrij traag . Gemiddeld worden er 1 tot 2 per week aangenomen. zij worden vnl. op de md 11 of op het fokker70/100 traject ingezet . Er zitten tussen de 50en 60 kls-ers in de selectie en een kleine 20 wachten op een oproep voor training . Sommige al ruim 4 maanden . Dus het...
Back
Top