Search results

  1. P

    Mede dakloze gezocht!

    Beste collega's, Ik ga vanaf 2 mei mijn type-rating beginnen op de MD-11 bij Luthansa Cargo en ben 2 maandjes later klaar. Ik zoek daarom een appartement in Amsterdam. Als je aan een beetje appartement op 10 min loop cq fiets afstand denkt, dan praat je al gauw over een appartement die ver...
  2. P

    Algemeine Hochschulreife, Abitur, Etc. vraagje..

    Goeiedag collega´s, Ik heb een vraag omtrent opleidingen. Zou LH Cargo weer de deur open gooien zou ik graag willen wisselen, heb alleen 1 probleempje: Geen VWO! Nu heb ik gehoord dat een collega zijn vliegopleiding heeft kunnen gelijkstellen/waarderen/accrediteren/beschrijven alszijnde Hbo...
  3. P

    Woningzoekenden voor MUC?

    Nog mensen aanwezig die net met de opleiding klaar zijn en een appartementje zoeken in MUC? Ik moet helaas ook weer naar een nieuw appartement op zoek door omstandigheden en sinds de prijzen hier echt belachelijk zijn zoek ik een eventuele kamergenoot. Bij interesse graag PM!
  4. P

    Ziektekostenverz. in Duitsland

    Vraag voor de Nederlanders wonende in Duitsland. Over 8 weken verwacht ik in München gestationeerd te worden en ben op dit moment van alles, waaronder ziektekostenverzekering, aan het regelen. Hierbij de vraag: welke Krankenkasse kan ik het beste nemen? Zoek een mix tussen goede dekking en...
  5. P

    21 jaar minimum leeftijd bij Duitse maatschappij??

    Hierbij een vraag: Zelf ben ik 19 jaar en afgestudeerd verkeersvlieger. Op dit moment ben ik bij de laatste ronde van de selecties bij Lufthansa Cityline aangekomen en ziet er redelijk positief uit. Nu is er een kinkje in de kabel gekomen, vandaag heb ik gebeld met cityline voor de...
  6. P

    Gezocht: mensen voor cursus Duits Berlitz

    hierbij een oproep aan mensen die al bezig zijn of gaan solliciteren in Duitsland en nog een cursus Duits willen doen. Ikzelf ben bij LH Cityline bezig en wil een cursus Duits volgen. Hoor vele goede verhalen over Berlitz maar de kosten zijn nogal hoog. Nu blijkt dat het ook in groepjes te...
Back
Top