Gezocht: mensen voor cursus Duits Berlitz

plane driver

New member
hierbij een oproep aan mensen die al bezig zijn of gaan solliciteren in Duitsland en nog een cursus Duits willen doen.
Ikzelf ben bij LH Cityline bezig en wil een cursus Duits volgen.
Hoor vele goede verhalen over Berlitz maar de kosten zijn nogal hoog. Nu blijkt dat het ook in groepjes te doen is en de kosten op deze manier veel lager zullen uitkomen.

Dus geinterresseerden PM me of reageer!
 
Ikzelf ben bij LH Cityline bezig en wil een cursus Duits volgen.

Ik weet het niet zeker hoor, maar in mijn tijd kregen we duitse les op de middelbare school.....en daar ben ik inmiddels als weer 10 jaar vanaf. Toch ben ik aangenomen bij een duitse maatschappij en om duits te leren kan ik jullie verzekeren dat dat het beste gaat als je het iedere dag, ieder moment van de dag moet spreken en lezen.

Als je bij LH City wordt uitgenodigd helpt je deze cursus volgens mij op dit moment ook niet. Daarnaast wordt er een jaar na zijn dood nog steeds bladen vol geschreven over "der Rudi" Carell......en daar krullen ook van menig duitse leraar de tenen van...

probeer alleen geen nederlandse grapjes in het duits te vertalen......humor en duitsers gaat (ook na 60 jaar) nog steeds niet samen :yeehaa:

Climb350 (drei-funf-null)
 
hehe, ik heb het ook allemaal gered zonder duitse cursus. (zit dan wel in oostenrijk en dus niet bij die Biefkes) en mijn Duits was zeeeeeeeeeeer slecht.
Op school had ik er een hekel aan en heb het ook niet mee genomen in mijn examen pakket.
Maar toch alles gehaald bij een Duits sprekende maatschappij waar Duits wel verplicht is! Dus ach... zou er niet zo zwaar aan tillen....


Je leert het idd het snelste als je er tussen zit, maar als het een steun is voor jezelf om een cursus te doen moet je het zeker doen.
 
CLIMB350 heeft 1 voordeel..........hij praat met zijn lichaam. Duitse vrouwen zijn helemaal gek op hem.:kiss:
 
CLIMB350 heeft 1 voordeel..........hij praat met zijn lichaam. Duitse vrouwen zijn helemaal gek op hem

hahahaha....do I need to say more:)

maaruh Plane Driver, baat het niet dan schaad het niet...nodig is het iig niet echt. Het is in Duitsland sowieso op het moment een ongekende belevenis als je wat uren hebt...hoorde van de week dat LH Cpts "koopt" bij Air Berlin! (moet natuurlijk maar geloven dat het zo is, want erbij zijn was ik niet)

dat het de komende maanden leuk wordt om te solliciteren hier staat vast: bijna alle duitse maatschappijen hebben meer co's nodig en zolang iedereen maar zegt dat ze wel willen maar niet willen betalen, wordt deze eis binnenkort ook snel van tafel geveegd.

Climb350 (" kijk eens baas, zonder handen!"):p:
 
Hoorde van een collega dat climb350 het ook erg leuk deed bij onze zuiderburen. Iets van de blue oyster ofzo?
 
verdammt....

verdammt....

Scheiße, er wordt te veel over me gepraats door meneer sixpack! :mad:

(Al moet ik wel toegeven, dat in de Blue Oyster was wel een goeie actie...vooral die mannen die daar met hun belgische francskes stonden te wachten totdat ik uitge... was :D :D )

Climb350

enne Pirat, check je PM
 
Toch lijkt het me zoals Viper al zei wel een extra steun in de rug. Wel een zorg minder als het Duits spreken iets vlotter en minder met uhh.. eehhh.. tijdens een interview gaat. Maar in ieder geval bedankt voor reactie en zal de raad ten harte tot mij nemen!
 
Back
Top