Search results

  1. von Richthofen

    Verkiezingen

    Afgelopen week was ik op Schiphol door een blaadje van het VNC aan het bladeren en kwam een artikel tegen over Erik Hoogendoorn. Ik ken hem persoonlijk niet, maar Erik staat op de kieslijst voor de VVD, is Piloot en heeft in het verleden bij defensie gevlogen. Zijn speerpunten zijn dan ook...
  2. von Richthofen

    Concorde

    Ik zag laatst een berichtje dat er een groep bezig is om te proberen om de Concorde weer in de lucht te krijgen. Doel is om bij de openings ceremonie van de 2012 Olympische Spelen in London dit schitterende vliegtuig weer vliegend te kunnen bewonderen. Inmiddels is een van de motoren met succes...
  3. von Richthofen

    Crew baggage

    Hallo allemaal, Ik begin binnenkort bij de KLM op de 744 en heb een vraagje. Ik heb de kennisbank al doorgespit maar ben er nog niet volledig uit. Hoeveel en wat voor baggage kan je meenemen als piloot, en wat is hier geschikt voor. Ik heb begrepen dat veel mensen met zo'n trolley reizen die...
  4. von Richthofen

    Technisch vlieger

    Hallo allemaal, Ik heb begrepen dat er binnen een aantal maatschappijen er de mogelijkheid is om technisch vlieger te worden. Ik heb hier op het forum al een beetje gezocht, maar kan niet echt vinden wat deze functie nou precies inhoud. Is het iets waar je per sé ingenieur voor moet zijn? Is...
  5. von Richthofen

    KLS klas 06-02

    Hallo allemaal! In navolging van alle andere 'klassen- threads' hier dan ook de volgende. Wie o wie gaat er beginnen in klas 06-02?
Back
Top