Search results

  1. F

    Luchtvaart volgens DFT..

    http://www.telegraaf.nl/overgeld/experts/peterbeszelsen/12616019/__Vliegen_hachelijke_zaak__.html
  2. F

    AF447 volgens NU.NL

    Beetje zaken door elkaar gehaald bij NU.NL.... Quote: "Eerder werd ook al gedacht dat een defect aan de snelheidsmeters de mogelijke oorzaak van de ramp was. Snel na de ramp verving Air France dan ook alle snelheidsmeters van het type Pitot in de hele vloot." ..Unquote. gehele verhaal...
  3. F

    FAA SIC TR

    Collega's, Heb een vraagje: heeft iemand hier onlangs een SIC typerating op een FAA brevet gezet op basis van een JAA TR?? Heb zelf n FAA TR met Jet TR, maar ook JAA met andere TR, zou mooi zijn deze op mijn FAA brevet te zetten, verloopt ie tenminste niet meer (brevettechnisch) Heb vernomen dat...
  4. F

    TRI en TRI(A)

    Collega's Weet iemand hier of er in NL verschil betaat tussen een TRI en TRI(A)? Volgens mn spaanse werkgever mag een TRI geen basetraining geven en ook niet vliegen met nieuwe typebevoegdheidhouders de eerste 4 vluchten, een TRI(A) mag dat dan wel.. Ik heb mn NL/JAA TRI al sinds 2000, dus voor...
  5. F

    liesbreuk...

    Goedenmiddag! Iemand hier ervaring hoe lang je normaal uit de running bent na operatie? Kan in JAR medical niks vinden.. Dank en groet, Flaps.
  6. F

    Gezocht: B744 TRI/TRE

    Goedenmiddag collegas, Ben op zoek naar een TRI/TRE B744 voor eventuele freelance assignment. Nog niet geheel zeker, maar alle tips zijn zeer welkom! Bij voorbaat dank, Groet, Flaps.
  7. F

    Airbus en ook Boeing vraagje

    Dag beste collega's Heb voor de Airbus vliegers onder jullie 'n vraagje; is het echt zo dat nieuwe generatie Airbus bij door computer geconstateerde overschrijding maximum crosswind component niet land maar automatisch in missed approach gaat?? Persoon die met dit vertelde zei ook nog dat...
  8. F

    Garmin updates

    Weet iemand hier misschien hoe je het voor elkaar krijgt 2 databases tegelijk in een garmin 296 te krijgen?? vlieg nl Europa-Amerika en de scheidslijn vd de databases is precies in het midden, kan wel Amerika downloaden van Garminsite maar dan verlies ik Europese database... Heb ook een 256...
Back
Top