Search results

  1. Guyseppe

    Allergoedkoopste manier om PPL/SEP(L) PIC uren te schrijven

    Een inkoppertje... Wie van de mede vliegers heeft een tip om zo goedkoop als maar mogelijk uren te kunnen schrijven als PIC? (op basis van een SEP/L PPL) Zoals velen streef ik naar een mooi gevuld logboekje alvorens volgende stappen te willen en kunnen zetten. Een clubkist huren, of elders in...
  2. Guyseppe

    Omzetting JAA naar EASA

    Is er iemand die al succesvol zijn of haar JAA-PPL gelijk gesteld heeft gekregen via de KIWA procedure? Er bestaat een aanvraag voor via de website, met het bekende prijskaartje voor het in behandeling nemen. Nu vraag ik mij af of er mensen zijn met een Amerikaans berevet (PPL) welke op basis...
  3. Guyseppe

    FAA-PPL Examen in Nederland/benelux zomer 2007?

    Even een balletje opgooien dacht ik; Wie weet er of er bij een van de vliegscholen in Nederland (of benelux) deze zomerperiode een examinator uitgenodigd is voor het afnemen van FAA examens? (scheelt me weer een ticket en een aantal vakantiedagen)... Ik streef namelijk na om eind juni klaar te...
  4. Guyseppe

    Vraag over betaalbare praktijklessen buiten Nederland onder JAA

    Aan alle captains en co's; Waarschijnlijk een vaker gestelde vraag, echter heb hem nog niet terug gevonden op de verschillende sites. Stel: je kunt zeggen hoera! ik heb mijn theoriebewijs PPL met RT verklaring, en een geldige medical. Nu wil ik in een vakantie lekker wat uurtjes gaan doen, en...
Back
Top